Isnin, 30 November 2009

sunday

salam sayang...


waa lama aku ta hapdet blog nie..even sehari jew ta berkarya aku dah rasa mcm lama sgt..hahaa..ta sempat nak lakukannya..busy semalam..sunday..mcm2 aktiviti aku lakukan semalam..g engagement ceremony,g hang out ngn tym's seangkatan..mmg hectic semalam..semalam pun aku still tido hospital so mood nak berblog lost as me lost my mind sokmo..nurse asyik masok..gangguan..aku ta suka diganggu..hahaa..so pagi nie terdetik hati nak hapdet blog nie..ahakz..


umm semalam aku g majlis pertunangan abg ijat kat batu gajah..lepas balik 2 aku n angah telah di angkot oleh ang ijat attended wedding ceremony kwn die alang2 dah dekat singgah jew laa..ta kan die nak anto kami balik ipoh then patah balik g batu gajah..owh ta sama sekali sbb ptg dah nak melakukan amal jariah lagi kat gm 2..heheee..so after balik seme,aku n tym trus balik umah utk bersiap2 nak kuar ptg 2 gak..so ronggeng laa kami semalam..dah settle seme aku pun g hospital trus..n kemas2 brg aku sket + makan + check fb,fs then penat trus tido..hahaa lena aku tio bukan aku jaga opah aku tp opah aku jaga aku..huahuahua..2 ta sempat nak hapdet blog..nak wat cane perasaan 2 ada tp semangat alahai..lost..hehee..poyo jew ek..ta pew rr diri aku..AKU TETAP AKU..


umm no more picca nak share..ta bley nak connect usb phone + camera ngn lappy nie..padahal ada jew software-nya dlm nie..alahai..nak guna mmc pun ta bawak kaki...haisyooo..geram aku..skrg nie plax laa nak emo lappy aku nie..sokey2..will be upload a.s.a.p..gotta go..semangat lost bila ta bley nak upload picca..burbyez..wink..wink..



p/s : espesli to abg ijat...selamat bertunang..thanx belanja semalam..ada masa jempot laa belanja lagi yek..hehee..


p/s : to my luvly nanna...get well soon k....



Tiada ulasan: