Sabtu, 14 November 2009

..macam-macam aku kenangkan..

sesaja intro ngn pic nie...sbb tetiba emosi terkenang dan mengenangkan..huahuahua...xda kaitan ngn entry aku pd hari ini okeh uols...heheee...jaoh dimata dihati dekat...


salam 1 malaysia wat seme kawan2ku yang amat aku sayangi..

semangat baru dgn blog juga berwajah baru..hehee..terlebey semangat nak wat canekan..1st tyme ada blog sdiri so slagi jumpa kelainan akan ku cuba utk melainkan blog aku juga dari semasa ke semasa..huhuu..rogi bangat sesape yg xupdate aku nie..heheeee..poyo terlebey lew plax..almakluman hapy go laki2 hri nie..kenyang perot pun soka hati laa gak..

♥♥

♥♥

♥♥

♥♥

♥♥
perkara nie ekceli wat aku hapy..hahaa..dah lama aku xmemakannya..makanya aku ajak my aunt g beli gak kat psr mlm wlupun hari ujan..umm nyumm3..its delicious..smbil mata bling2..mana xaku tingin tetiba ada hamba allah bagi aku benda nie kat fb..mmg terliur miur laa jadinya...hehehee..nasi kerabu a.k.a to wednesday rice..ahakz



so alang2 dah kuar 2,aku pun ajak laa aunt aku singgah jap g 7E (seven eleven)..nak g tengok dah kuar kew REMAJA 15nov nie..2 laa feveret magazines aku sejak berapa menjak nie..motif???motifnya,ada peraduan tiket lostworld..kumpul2kan dpt laa 4 tiket so aku ngh decide sapekah gerangan manusia yg bakal mengikuti aku nnt..free taw..so berbuat baikalh pada diri ini n puji laa aku cantik sokmo...hehee...first come first serve yek..(ceh konon jew blom tentu dapat..) ta pew2 xsalah nak berangan asalkan taw bertempat bak kata jayjay..opppss jayjay laa plax..huahuahua..

ta taw dah apa lagi nak kecek..2 jew nak gtaw sebenarnya bahawasanya aku dah dpt mkn nasi kerabu n dpt memiliki siri akhir peraduan 2..citer lain???umm aku rasa xperlu laa nak kongsikan disini pd hari ini kerana aku terlalu penat utk mengolah2 ayat nie..lagipun xda yg menarik..ummm ow yek,kpd yg sudi jadi folower aku,TERIMA KASIH BEBANYAK....YANG MAKNA XKENAL TU SALAM UKHWAH DARI AKU..MOGA DENGAN BERLINK2 NIE DPT MEMANTOPKAN LAGI UKHWAH KITA..BERKAWAN BIAR BERIBU BERMUSUH JANGAN SEKALI YEK...pada yg teramat aku kenali juga sam
a gak ngn ucapan diatas..tanpa sokongan,dorongan.kutukan korg mungkin aku xsampai ke tahap ini..hehee boley kew mcm 2???mcm org mng award jew..dan tak lupa juga kpd sesapa yg belum mendapatkan keluaran terbaru REMAJA (pada yg kata aku poyo n xsuka magazine nie,ta payah baca part nie..skip2 yek..) sila dapatkan sekarang krn ada byk citer hot di dalamnya + ttg ilmiah..ilmiah pun ada okeh bukan sekadar hiburan jew..(sejuk editor REMAJA bila baca n3 aku nie)..aku mmg suka menyejukkan org2 nie..tadi aku dah promote streamyx kat kengkawan yg menyatakan broadband slow + lembab n etc..mana xlembab tgk laa teritorry korg 2 kat mana..bkn seme tmpt ada line..klu rasa nk elok + laju tyme guna kat umah,guna laa streamyx..broadband bwk blik jenjalan..n kpd sape yg kata cost tinggi sbb pki dua,meh sini aku ajar..contact jew aku..aku ada cara nak mengurangkan cost nie..ooppppssiiiee ikalan laa plax..kat mana kita tadi???huh kat magazine 2 yek..huh dapatkan segera yek sblm basi n terlambat..



so dengan ini izinkan aku mengundurkan diri..jumpa lagi di-n3 akan dtg yek..
SELAMAT MALAM & SALAM UKHWAH....


p/s : eh korg taw x,broadband bley guna kat desktop kew???kew dikhususkan utk lappy jew???ieann xdpt memberikan aku jawapannya..so aku harap korg dpt memberinya..tetiba rasa nak taw broadband nie..ntah nape..

p/s : nantikan n3 aku esok pagi sama ada aku jadi g joging o x..hehee..promote sket..

p/s : apa nak makan esok ek????





Tiada ulasan: