Ahad, 22 November 2009

macam-macam ada

salam 1 malaysia...hehee..non malaysian cannot read this n3 okeh..

ow yeah blog berwajah baru lagi..seronok aku main edit meng-edit nie..FYI,tadi dok edit2,tetiba bley plax blog aku lari setting-nya..caca-merba jadinya...dan aku seperti bese blagak cool wlu dlm hati rasa sedey n salahkan tgn kenapa gatal2 godek benda 2 seme..at last aku trus off pc nie n amek masa utk cool dgn wat bermacam2 kerja xsenonoh..ooopppsss pekah itu???huh..no,no,no jgn fikir kearah lain yek..aku just pegi beli goreng pisang tgh2 hujan lebat dgn bantuan jiran sebelah sbb aku xda lesen nak bawa kete (alasan okeh padahal mmg ta taw nak pandu pun) dah 2 plax jam pada ketika itu telah menunjukkan ke angka 6.45pm..malangnya kedai 2 xbukak n aku separuh nak menangis (menangis kew???cover line)..dah 2 dgn berbekalkan rm2 n sekaki payung yg dah xmcm payung 2,kami decide pergi kat area taman tasek cempaka kat bangi nun semata-mata nak mkn goreng pisang..dgn itu dpt laa gak tp dah tinggal sikit2 jew n dgn baik hatinya makcik 2 sedekah jew kat kami sbb susah payah kami dtg hujan2,senja plax 2..aishhh..terharu aku..tapi aku ta pegi mcm 2 jew aku ttp menghulurkan rm2 pada mkck 2..hahaa sikit kew???dah aku minta rm2 tp die yg pndi2 bagi byk2 nak wat canekan..redha jew laa..hahaa..so abis laa alkisah kami disitu...after mkn goreng pisang semangat aku semakin pulih (gara2 gatai tgn edit blog)..then aku meneruskan kerja2 meng-edit nie after dinner plax dgn berkonsepkan nasi goreng ayam..sgt sedap beli dekat kedai apa ntah dekat area umah aunt aku..gara2 xmasak sbb mood kami semua dlm mood balik kg okeh so dlm hujan gak kami redah g beli makanan..hahaa..(bila dtg mood blik kg serba-serbi jd xkena sbb membayangkan kat kg pasti tersedia semenya..mood masak jadi lost..anak+cucu opah)..finally tercipta laa apa yg ada skrg..wlu xhebat spt kalian,tp aku ttp puas hati..okey laa kan dari org yg xda blog..hahaa..koya laa plax..

so lagi 2hari yea uols,i nak blik kg..i blik selasa suboh okeh..doakan semenya selamat yek memandangkan keadaan skrg nie..nauzubillahminzalik..umm i gotta go..my pillow + comferter udah memanggil..before that,as ussual,lets check it out all the picca..sape xnak tgk,just leave it okeh..pic nie seme tyme reception's my eldest sis last year at kuala muda,kedah..sgt cantik sbb bertemakan perkahwinan dlm bendang padi..hahaa..sory k.yong..

terpaksa laa kami menyeberangi anak titi nie yek..bayangkan betapa ramainya kami n siap beratur nak lepaskan titi 2 yea..heheee..nak lain dr yg lain sgtkan..bagi aku mmg lain dari yg lain sbb xpenah rasa mcmnie..sgt best..


after mkn dok rehat2 dulu sblm blik ipoh..kenangan yg xmungkin aku lupakan...



huh 2 laa serba sedikitnya..my'sis pn dah nak dpt baby baru aku nak mengekspostkannya..hahaaa...okey seme SELAMAT MALAM..




2 ulasan:

Cik Cookie berkata...

rs mcm nak kawin ala nelayan laa plak.
blh gak kan?
sbb ala bndang org dah amik.
lalalaalalalalala

Puan Minmaya berkata...

hahahaaa...cik cookoie jgn lupa jempot min taw..hehee..tingin gak nk rasa ala2 nelayan 2..tp make sure awal2 taon ujong taon tengkujuh kang klu xmasok blog trus masok paper..heheee...