Ahad, 8 November 2009

salam sayang buat semua...

finally my mummy sampai gak kat umah nie ngn ky(eldest sis),angah(2nd sis),mukis n syamin..aunt xikot pnsbb die ad class..so bile seme dah berkumpul seme wat gila msg2 lew..yg nk soping,g soping..yg nak men wii,dok ngadap jew bnda 2..yg men computer men computer..so aku decide join group sopinx laa..ap kes nk dok umah jew kan..alg2 dh kuo,ikot jew laa..mmg meriah laa umah td..wlu pun komunitinya xrmi,tp keriuhan ttp melanda..tmbah ngn neighbour's family..mmg havoc..heee berbalik pd g sopinx,bkn g tmpt dasat pn..tmpt bese2 jew..tp dah nama berjual/beli,so ttp dipanggil sopinxkn..tp 2 lew tmpt 2 yg xhebat (bkn xhebat ap,cuma bkn sopinx kat sopinx mall)..hahaaa..tp b4 dorg sampi kat sini,aku sempat ikot aunt aku g pasar lu..beli sayur+ikan..eok jew kami sampi umah,dorg pn smpi..

after siap seme keje masak-memasak,trus geng2 shopaholic nie bersiap..so tempat ketama yg dituju....


**

**

**

**

**


nie laa tempat yg kami pergi..rumah brooch..mmg besar gila badak..2tingkat 2..mcm2 jenis brooch ada dijual..cantik2..n yg utamanya,MURAH..berbaloi,baloi...pny laa lama gila dok kat sini..nek penat mata..silau..

dua org insan nie laa yg plg hebatnya pun..klu bley satu kedai nie nk bwk blik..siang mlm dok citer psl kedai nie..mummy aku ap lg,xsabar2 laa die..seb bek tokay kdi 2 dh tua,klu x maw soh aku kawen ngn tokay 2 kot..ahakz..tyme nak bayar pun sempat lagi bergosip (psl brooch k..)..yg ta nampak muka my luvly mum..n lg sorg,my luvly aunt..

huh nie laa kedai 2..CK RAHIM..mmg bsr..terletak di seksyen bper xtaw..hehee..tp bangi laa..2 my mum,menghayati saat2 terakhir sblm blik..sedey agaknya nk tinggalkan kedai 2..aishh..2 laa sbb ank2nya ikot..

huh 2 laa aktiviti kami pd hari nie..tp bukan stop takat 2 jew..huh dah ad brooch,msti kena ad tudongnya..huh ap lg,destinasi kami seterusnya ialah RUMAH TUDUNG..dekat area kdi brooch 2 gak..so bagi penggemar ariani,jgn bazirkan duit anda,nak taw ap sbb???sbbnya,kdi nie menyediakan tdong sejibik ariani..btol..mula2 aku xcaya..tambah plax aku bkn penggemar tdong nie,just taw jew kewujudan ariani n penah pegi 2x jew 2 pn nk tgk ap yg org gila2kan ariani..dah 2,hari nie,bila aku pegi mmg btol..sejibik..aci kerat kuku..so aku ngn kakak aku ap lg..mentransformasikan laa diri dgn tdong2 nie..xbeli pn..cuma try2 n snaped picca..hahaa..yg over excited mum n aunt aku..aishh..nie laa huh aksi2 kami kat sini..

**

**

**

**

**


huh nie laa..mmg kedai die xsetanding ariani..tp 2 laa kelebihannya..kita bley dok2 lu..pk2..hehee..2 busy dok citer psl tdong nak match ngn bju ap..kakak aku koya terlampau..pdhal free hair jew..aku???aku mmg pki tdong,tp xpki tdong ala2 ekin seme nie..klu nmpak aku pki pun,aku sarok mummy kau pny..hahaaa...

nie laa hasilnya..hahaa klakar muka aku pki tdong nie..hehee..bertambah bum..bum..bak kata opah aku laa..klu aku kata,aku akn kata aku mmg gojes n superb..hehee..LOL..hahaa..nie bosan menunggu aunt aku laa kami pn wat keje kami..tmbh xda org,wat mcm kdi bapak aku laa..2 sbb bapak aku xda kedai..sbb nie laa..anak die yg over t..hehee...

hahaa 2 laa aktiviti aku harinie..dua kedai nie jew pegi hrnie..tp mengalahkan pegi 4,5 kedai..lama gila..dgn laparnya..balik2 ap lg mcm org xpenah mkn sebulan laa..heee..dah siap2 mkn seme,tiba laa saat sedey..kepulangan mereka...nak wat cane setiap pertemuan pasti ada perpisahan..hahaa..poyo jew..ta pew2..cuti skula dh nk dkt so nantikan kepulanagn kami yek..hoorreeyyy balik kg....dah setle sume slm2 n cium2,apa lg,aktiviti kami pun bermula..nak taw apa aktivitinya????????huh meh nak gtaw...
AKU TENGOK KAU,KAU TENGOK AKU.....
2 jew yg mampu kami lakukan...bila tb aktivii 2 aplagi mood aku pn bertukar laa kpd ZZZZZZZZsssssss...hehee..pny tdoq mati..bangun2 kat maxis jew ada 5msg..kat celcom ada 7 msg..hahaa..pny xsadau..mcm penat noo jew..heee..sowi yek lmbt bls msg2 korg..hahaa..so aku rs aku nak stop takat nie jew..idea aku pun dh terbang melayang spt mna hati aku terbang kew ipoh laa nie..hehee..SELAMAT MALAM SEMUA....HAVE A NICE DAY...ooppss silap laa..HAVE A GOOD SLEEP & NICE DREAMS....

p/s : semoga dorg seme slamat smpi kat ipoh dgn jayanya..

mood esok : nak puasa ganti..ceh..poyo jew...




Tiada ulasan: