Selasa, 24 November 2009

home sweet home

Font size
salam sayang...

finally aku sampai gak kat umah nie..home sweet home..room sweet room..hehee..sampai2 jew aku dah ta sempat2 g nak jelajah shopinx mall 2..hehee..jusco jew pn..tadi aku tgk movie ngn syuk..senario,disebabkan early bird,so ta baper rmi org n kami pn wat mcm panggung MAHMUD laa..(panggung bapak aku)..gelax kuat2..best3..selama nie kene cover laakan dah org ramai..best laa citer 2..klako yg amat..better dr senario episode1..then as ussual,after watching movie,guin to window sopinx (we are shopaholic) n aku sempat beli payung winnie the pooh..santek,bagi pihak aku laa..pastu mkn laa..then g umah aniza n hidayah..cari kwn lama..harap dorg yg nak cari 2 ntah bila laa kan..jgn marah naa..tapi ta pew aku n syuk kwn yg baik..(cover line)..berbalik bab sopinx nie,kononnya sale laa sgt ngn karnival Y.E.S..tp hampeh..so lain yg aku nak cari,lain yg aku beli..nak upload pic pn ta bape nak bley..almakluman penggunaan broadband yg ta bape nak elok dikawasan aku nie..hahaa..tp ta pew akn aku cuba sedaya yg bley utk ta menyunyikan blog aku nie..hehee..bayangkan dari pukul 10.30 kami kuar dekat pukul 4.30 baru smpi umah..hehee..yea laa lama ta berbuat demikian masing2 busy ngn kerjakan so spend laa masa selama yg mampu..(hang out)..ahakz..sory tym terpaksa meninggalkan kamoo yuhh..so maybe minggu nie minggu yg sgt busy utk aku selesaikan apa2 yg patot..pergi or ta pergi blkang crita..now siapkan apa yg patot..pergi mn????ohh rahsia..dah betol2 ngn keputusan baru aku maklumkan ek..hehee..tp ada yg dah taw kot..hahaa..sesaja wat gempak nak memenuhkan page nie..heee..esok nak kuar ngn my mommy plax..gotta go..kantok yg teramat almakluman dh jumpa bedshet + pillow etc..weeee..SELAMAT MALAM DUNIA..MIMPI INDAH..


p/s : sory laa penulisan yg carca-merba..paham2 sendiri laa sbb aku bkn penulis handalan n aku menulis bkn kerna nama..hehee..ayat wajib..

p/s : no picca for today..will be update soon..



Tiada ulasan: