Jumaat, 20 November 2009

AKU TETAP AKU

salam sayang uols...


ketemu lagi malam nie..alhamdulilah masih bley bernafas lagi n diberi peluang utk nikmati segala keindahan duniawi nie..masih bley nak lakukan amal ibadah utk menampung segala amalan kita kelak..ummm lagi seronok bila seme2 2 dpt nikmatinya dgn org tersayang..family + kwn2 + lover..seme org dlm dunia nie nk kebahagiaankan..mmg gila laa kot sape ximpikannya..aaiisshh sape laa yg bermaslahah problem 2 ek..hahaa udah wat dosa plax mlm2 nie..astaghfirullahalazim...

kejap jew kan masa berlalu..rasa mcm semalam je baru hari isnin..tup2 dah hari jumaat..begitu pantas..klu laa aku sepantas itu..melala-laot suda..besa rr jiwa kcu..hehee..nape????mmm sbb cintakah???oh no,no,no...no cinta2 yek...hahaaa..sbbnya aku xsgka dlm dunia nie masih ada lagi org yg dengki ngn kejayaan org lain..dah rezki aku kat situkan,nak wat cane..dah situ aku usaha + doa siang mlm n allah sygkan aku then kabulkan permintaan aku..bukan aku riak kew apa kew..cuma aku geram jew..hello fwenz,wake up k..seme org berhak nak tentukan tatacara hidup memasing taw..ta perlu laa nak perlekehkan apa rezeki org..itu hak aku nak pilih jalan yg mana..seme 2 adlh masa dpn aku taw..u nak tlg i kew klu i susah esk????haaiisshhh....ta taw laa aku nak sifatkan kes nie kes kes apa..kwn mkn kwn kew..kwn tikam kwn kew..uols cane????apa yg bley diklasifikasikan hal nie..wooo hilang mood aku memalam nie..jap2 nak smbg blik luahan nie..huh aku igtkan dgn aku gtaw benda nie aku dpt yg +ve dr kamoo tp mmmmmmm..YA ALLAH TABAHKANLAH HATIKU DGN DUGAAN INI...aku xkisah klu die face 2 face ngn aku ckp apa yg die rasa 2..ta perlu ckp kat org len mcm 2..salah kew ngn keputusan aku???aku rasa betol kot pilihan aku nie.aku bukan pilih jln bengkang bengkok..aku pilih jln lurus kot..my futture wait at there...bila tyme2 cinie aku rasa semangat aku down semula..owh semangat dtglah pada aku..

k kita lupakan about that..mmmm aku pun rasa cukop takat nie kot..aku nak packing brg nak blik ipoh nie..hahaa semangat padahal lmbt lagi..buat awal2 supaya nanti ta ada yg tertinggak okey..dtg hari 2 semuanya aku hangkot..klu bley room sweet room aku 2 pn aku nak hangkot kemari..so apa plan uols esk????aku???umm ta taw laa apa yg nak diwat esk..tp ta pew ta g mana2 pn owait sbb,now mood blik kg jew..so ta fikir pn nk wat pape..hehee..tipa2 mlm dok mimpi dah smpi umah..hahaa..owww stop sblm lalot melalot lebey2 better aku stop takat nie..SELAMAT BERCUTI DIHUJUNG MINGGU...SELAMAT MALAM...MIMPI INDAH...ASSALAMUALAIKUM....




p/s : doakan aku pilih jln terbaik dlm hidup..jaohkan anasir2 jahat dlm diri aku...juga jaohkan sifat iri hati kwn kesayangan aku terhadap aku..nak mengubah dunia sgt sennag tp utk mengubah org????sgt susah utk dilakukan..



Tiada ulasan: