Sabtu, 14 November 2009

~apekah,kenapekah,mengapekah~

salam ukhwah buat seme..

umm saja jew jengah blog nie..updatekan apa2 yg patot + tambah2 apa2 yg patot lagi..sonok sebenarnya nak wat seme2 nie..xcited..sentiasa dok terfikir apa lagi yg nak wat??apa lagi yg nak ditambah..hehee..nak wat cane minat dah mula berkembang..klu dlu asik sgt berkobun kat fb..tp laa nie aku rasa hidup sbg blogger lagi best dr hidup sbg petani..heheee..thanx pada sape2 yg support keje mulia aku nie..mulia kew???mulia laa..ishh
korg nie suka think -ve..ta baik taw..yea laa bagi pendapat aku bila aku berkobun kat fb 2,aku rasa mcm buang masa..xda apa yg dpt..yea laa bygkan asal nak g jln mn2 kew nak wat ap kew msti tingat nak harvest pokok laa itu laa ini laa..cuba try test klu wat bertani tu btol2 huh kan mendtgkan hasil..tapi benda 2 pun ada gak kebaikannya sbb bley riles tension..merehatkan otak..ntah laa xtaw aku komen cane..cuba laa korg rasa sdiri..seme benda ada baik buruknya..blog nie pn sama gak..bak kta ieann TIME MENAGEMENT kena btol...yeay ieann kamoo bijak..tp sowi ta dpt nk tlg harvestkan tanaman u yek..sowi ek...

umm tatkala nie seme org kat umah nie dh tdoq cuma aku jew blom lg..walhal nak kta terlebey tdoq tidak sama sekali sbb aku ta tdoq ptg pn hari nie..tp ntah laa mata ta rasa nak pejam pn..xpew2 masa yg ada nie kita gunakan utk meng-hapdet-kan blog yek..masa nie jew bley t dh blik ipoh jarang2 bley hapdet almakluman xda line tenet..tungu aku kaya sok baru aku nak beli broadband siap nak guna streamyx lagi..sng pki kat umah sbb broadband on n off kat kwsn aku..waaah gitu yek..SEMANGAT..hahaa xpew wlupun hny dlm impian aku ttp berdoa agar all my dreams cum true..kau ttp dalam anganku..yiiipppiieee..akan diusahakan sebaik yg mungkin yek kawan2..doakan sesama utk aku yek..heee...

esok pepagi lagi aku dah ada aktiviti iaitu menemani my aunt g pasar borong utk membeli sesuatu utk students die almakluman dah nak ujong taon nie berbagai jamuan akan diadakan..so my aunt haros membeli sesuatu utk menaikkan lagi semangat students-nya..cikgu sama trun pdg..so makanya esok tidaklah aku ke-boring-an tahap kamekameha lagi di hujung minggu yek..pastu plax hari ahad nie ada laa hamba ALLAH nie ajak aku gi joging..huahuahuahua...kita tunggu dan lihat yek uols seme d-n3 akan datang sama ada aku g kew idok yek..heheee..nape yek aku cakap begitu????ta da pape sesaja jew...surprise..................................

dah xda apa kot nak aku corat coretkan disini..jari jemari
cute kau nie pun dah lenguh utk meneruskan typing yek..yea laa penat non stop ketok2 di keyboard nie..ngn ym-nya fb-nya apatah lagi blog nie..so sblm 2 tataplah pic aku lu yek..bese rr msti kena ada pic disetiap n3..wajib..hahaa..motif????motifnya klu korg tgk aku wajibkan korg puji aku CANTIK (wajib taw) then bila ramai org puji aku makanya aku akan cantik betol2 mcm pwincess..smbil mta bling,bling..heeee...


ekceli ta da pape pun yg menarik..tapi masih dalam mood nak mandi laot..2 yg tarok pic nie..heheeee...



SELAMAT MALAM DAN SALAM SAYANG....





2 ulasan:

Cik Cookie berkata...

Cik Cookie weekend yg memberingkan.
tido sajo.

Puan Minmaya berkata...

terlebey tido suda cik cookie..heheee