Ahad, 8 November 2009

TOINK..TOINK...

sesepinya hati aku hari nie..mood jadi xkeruan apatah lagi nak berblogie..aduhai..hujan sokmo..sian blog nie x di update..bukan apa,segala madah hilang..so harap dapat laa aku mencorat coret kat sini dan manghilangkan 1001 pertanyaan aku..hehee...

aku sdiri pun xtaw ap yg terjadi ngn aku hari nie..hahaa..terlebey tdoq kot..dah xda apa yg nak wat + sepi dgn suasana hujan sepanjang masa + virus seisi rumah yg semenya tdoq lena jd ak pn tdoq la jugak bawa hati yg xkeruan..bila hati xkeruan mula laa aku pk yg xelok jew..buat itu xkena buat ini xkena..umm..aku pn xdpt nak tafsirkan..

♥♥syuk text aku say "sory mito bkn xnk rply msg ko tp tgn aku still sakit n bla..bla..bla.."
bukan apa syuk,aku riso ym,fb,phone(msg) seme xberbalas,aku riso rr sumthin hapened..kot ada rs
gurisan hati kew..heheee..ur msg td,menggumbirakan aku..

♥♥sdg asyk aku melayan fb aku dpt 1 kol nie..yg pastinya aku mmg taw sapa pemanggilnya..n sory,aku xdpt nak jwb bcoz,aku xnak bg ap2 hrpn..so sory sgt2..hahaa..kan byk kali aku gtaw dah,aku xkn bg apa2 respon tp klu trbukak pintu hati xtaw rr..wallahualam..(jahat kew???umm better snyp jew)

♥♥dpt lak voice sms..lgu jiwang karat dr tym..ap kejadah seme nie tym oii..KAU TETAP DALAM ANGANKU..
hahaa..

♥♥dpt plax taw yg bestday present yg aku bg tym 2 (brooch) batunya dh cabot n tym kata xda seri dah..
nak wat cane tym sonyap jew rr..klu nk lg tungu next bestda
y..seriusly aku sedey gak pressy 2 aku yg bgkan
so scara xlnsong aku taw prasaannya skunk..(bkn tym wat tp sumbody yg pinjam) sokey.. i said sokey tym
i xmkn org k..

♥♥perut aku tg sentiasa sakit tp sukar utk melepaskan hajatnya..hahaa..(sembelit) kahkahkah..
malu woo..ahakz..

♥♥mummy y xdtg2 jenguk aku..pdhal dh ada kat sini..ktanya esk..maybe esk tggl esk..(janji tggl janji)..

♥♥pelaburan trhadap kedit aku yg manyak sgt semata nk taw gosip terkini..ahaaa.. (xpew kebaikan)..
wakaka!!!!

♥♥nak carikan che'ah lagu mari mengaji yg latest xjumpa2..nk nyanyi sdiri ta taw just taw "ku dgr suaramu,kau
dgr suaraku"lalalaa~ sowi che'ah...

♥♥n plg2 menyayat hati aku bila taw my beluved uncle terjebak dlm kemalangan jln ry..y plg pelix ajaib
die acident sbb moto bsr yg dipandu terbabas..ADA KEW DIE MOTO BSR???wakakaa..xpenah aku taw..dlm
sedey ada gumbira skit laa..plg aku takot dlm dunia nie mengenai hidup laa kan,jatoh moto laa..aish..
nk ckp pun aku rs aku ngh rs sakit2nya..to paktam "get well soon..since when ada moto bsr nie??xpnh
taw pn..hehee"

huh 2 lew antr simtom2 diatas yg wat aku jadi xkruan kot..hahaa..mcm2 yek..nak wat cane..sbb itu laa aku!!!so bila aku xkeruan aku akn kaco sorg enchik nie..hahaa..sbb die jew yg sodi dgr apa yg aku rsa..pdhal aku xciter papepun kat die..bila die tnya "y text pepagi nie??(3am)" n aku pasti jwb "ta bley tdoq rr..simtom terlebey tdoq ptg td.." hahaa..tenkiu yea enchik..dun wory nothing yg dasat2..cuma gewdix gewbijik jew..hahaa..tp 2 laa sian die..aku ta bley nk lebey2 sbb aku suka kwn2 jew..kwn2 2 lg bermakna dr CINTA...hahaa..opsssiiee.....

tp plg aku sonok lagi bila sumone nie ada..pasti keresahan jiwa aku xbertandang lg..seme gara2 die..aku syg die..aku cinta die..hahaaa...

**

**

**

**

**

cheah syayang..hehee..sokmo wat aku gumbira..lg aku gumbira when cheah can panggil (sekarang nie) aku...mmmiiinnnn..dgn sore garaunya..chentas hati aku nie dh pndi gigit org..nie bru lps gigit aku tp xkesampaian bila sore aku jerit mematikan keghairahnnya nk gigit aku..so nie die tgh tgk iklan..pdhal sblm 2 sibuk nak gigit aku..kira die wat lawak bodo die laa..kahkahkahkahkah..so bila xdpt gigit aku,her beluved mum lew yg die gigit..sowi cheah,try next tyme yek..


oye..oye..oye..ahak..ahak..2 laa aku..mood yg sentiasa berubah2..tp ttp maintain gojes..hahaa..gojes kew??xpew sapa lg nak puji klu bukan diri sdiri..so mood mlm nie COOL...
yipppiieee...kenyang perut soka hati..
umm apa aktiviti utk esk ek?????nak tgk wyg???nak g ngn sapa???cheah???aish huru hara laa..najwa+nabilah pndi kew tgk citer cinta???kecik ag.ta bley bercinta naa...tgk jew laa muvie kat umh..klu laa moto kat luaq 2 sihat.agaknya smpi ipoh kot aku nie..heee..(dlm mimpi jew..menyeronokkn hati sdri)lalalaa~


p/s : kpd enchik,nantikan kemunculan sy mlm nie sbb simtom2 ta bley tdoq 2 mcm ada jew..tenkiu sbb sudi jadi sahabat setia..heeee..TOINK..TOINK..


p/s : kpd MUMMY,jempot laa dtg umah..red carpet tersedia indah..sesungguhnya kami sangat bowink tahap kamekameha kat umah nie..(die tgk muka aku,aku tgk muka die..)..2 laa perasaan kami now..so suluhkan kami sedikit sinar utk esk dgn kedatanagn kalian seme..weeee..


selamat malam dunia..mimpi indah..selamat bercoti dihujung minggu..

Tiada ulasan: