Rabu, 4 November 2009

PANGGILAN HANGIT

baru jap nie aku dpt pangilan dr papa aku..aku igtkn nak bwk gud news utk aku..rupa2nya nak gtaw yg PTPTN dh kuaqkan surat lawyer..pdhal aku dh bg surat utk penanguhan..haish dh lew xkije lg..so damn..bkn byk pn rm2500 jew brbanding beribu yg kat luar sana xbyr g..adoi..mmg salah aku dh xdpt ap2 feedback dr PTPTN lps anto surat penangguhan,ak x "UPDATE" lansong.aku biarkan jew gantong xbertali..hahaa..so my daddy said,tulis 1 surat penangguhan lg..bru jap nie aku menerima sms address office nya..hee mls tol..esk rr bru nak type sorat 2....dlm pap aku tgh ckp,dan2 2 lew aku terdenagr sore mummy,bria noo die soh tulis soratnya..hahaa..2 lew aku mintak die bayarkan dlu xnak..heeee...

umm mls aku nak berblog hr nie..mood pn jd xtentu hala sbb terlebey kenyang..hr nie aku mkn tomyam+telur dadar grg+nasi..umm nyumy3!!!!semua 2 aku msk sdiri taw..heheee..cadangnya nak postkan sx dlm blog nie tp (SEPERTI KATA MISS NOMY,BLOG MASAKAN KEW???) disebabkan terlampau kenyang idea 2 hlg..dpt plax pangilan hangit td..hahaaa..lnsong hlg segala2nya..I LOST MY MIND...so aku decide mlm nie aku nak tdoq seawal yg mungkin..bley kew pn???xpew2 akn ku praktikan ajaran syuk ktanya klu xbley tdoq kira anak kmbing..cth:satu nak kmbg,dua ank kmbg n seterusnya..........lelama tdoq rr..ktanya..aku x kta apa2..hahaa..syuk2,ajaran apa nie huh???ajar laa aku soh berzikir kew apa kew..hahaa...tp pastinya aku xbley tdoq awal hr nie,sbb ap???sbbnya aku dah terlebey tdoq ptg td..hahaaa..dr pkol 2.30 smpi pkol 4.15 mcm 2..gara2 terikot cheah laa nie..dh virusnya terjangkit kat aku..padahnya,mlm nie pasti aku ssh nk tdoq..ADOI!!!!

berbalik pd miss nomy "biar rr blog masakan kew apa kew..jnji kita hapy dgn apa yg kita wat..klu tringin nak ada blog masakan,meh kita ajar kamoo..heheeee...pepagi lg text aku semata2 nk gtaw aku psl blog nie..klakar btol lew..igt kot nk tny aku sihat kew ap kew..tp xpew at least aku dpt kritikan yg positif..4 ur information,ilmu yg ada kena kongsi..heheee..

so sebelum aku men "lost" kan mind aku,lebey baik aku stop n thinking 4 tomorow..adoi bosan gila asyk lakukan xtvt yg sama everyday..weee....esok ada movie bru kat cinema "PISAU CUKUR"..uhh klu lew sbelah umah jew cinema 2,mmg lma aku g dh...ieann ow ieann,bila kt nak g nie???????

sblm aku menutupkan tirai blog utk kali nie,aku dgn berbesar hati ign mengucapkan selamat hari lahir pd yg hr lahirnya esok(5november) terutama MY BELUVED's UNCLE,uncle niza..dgn ucapan .semoga pjg umur n dimurahkan rezki n selamat dunia n akhirat..



SELAMAT MALAM DUNIA...


Tiada ulasan: