Selasa, 17 November 2009

u make me hapy

u're my sunshine..
my only sunshine..
u make me happy..


salam sayang dariku untuk kalian.....

umm dah lama xmenyeloteh pjg lebar kat blog nie
..bkn xda masa tp mcm mls jew..masa byk cuma nak mengetokkan jari nie mcm mls jew..heheee...apekah kene mgena lyric lagu di atas dgn n3 kali nie..huh ekceli byk story mory nak di-hapdet-kan..heheee tertunggak-tunggak laa plax..so now aku nak mulakan yek..lets check it out...

**

**

**

**

**

firstly aku nak gtaw aktiviti hari ahad aku hari 2..jogging????igt???hehehee..aku xjadi pun pegi..bukan apa,semangat 2 xda..so aktiviti aku digantikan dgn melepak + tdo..sbb2 aku xnak joging???sbbnya....................

hany kasot ini saja yang aku bawak dtg sini..so mana laa bley nak joging guna kasot nie..(alasan yek..)..abis laa rosak kasot aku..mahal nie nk beli..nak2 plax the roxy one..eee ta bley2..


secondly plax nak gtaw pasal contest REMAJA 2,huh dah siap aku post-kan..hehehe..semangat..1st tyme uols i masok contest yg dianjurkan majalah..selalu ignore jew..ntah apa sbb lost world of tambun (LOWT) nie menarik minat aku..siyes even LWOT dekat ipoh n aku pun warganegeri ipoh,bru sekali jew aku pegi..hahaa..wat malu negeri jew..so alang2 dah free aku pun nak lew joinkan..pastu senang laa plax ta payah susah nak bagi slogan kew apa kew..just kumpul n3 setiap keluaran REMAJA,then tampal then hantar..nak2 plax aku tiap edisi REMAJA aku ikot...heheee..cuma yang susah nak cari setem..haisyoo..pny payah laa..betol2 kat pejabat pos jew ada jual..agaknya zaman moden nie org xanto surat cinta dah kot kan..mmg mencabar minda aku utk carinya..at last dapat gak..heheee....

nie laa yg aku kena kumpulkan..at last cukop gak..bayangkan 2bulan setengah aku kene follow up benda nie..mmg semangat aku ni..credit 4 me k...


last but not least.....mmg buat aku sangat2 hapy..guess what???umm aku dapat further study kat uitm..daftar 27disember..kat uitm segamat..jaohkan..heheee..now tgh fikir even nak terima o tolak...huhuuu..HELP ME!!!!!!aku taw peluang xdtg be
banyak kalikan..tapi.........hurm...tapi ramai yg bagi pendapat utk aku..naikkan semangat aku yg seakan2 down sket bukan apa takot sejarah mungkin berulang..lalalaa~...antara kata2 yg aku dpat semalam via sms,ym............


♥♥ ucapan tahniah...


♥♥ untuk dapatkan yg terbaik,pengorbanan 2 perlu sabar kena tinggi bersahabat baik dgn diri sendiri dan hati sbb org lain takan bley tlg...


♥♥ belajar min..3tahun xlama..3tahun 2 penentu hidup kita 30 tahun akan datang...


♥♥ belajar jew..jgn fikir susah..klu susah belajar sungguh..


♥♥ ta bley nak lari mana akaun ttp ada..bersahabat laa dgn number...


♥♥ aku doakan ko sentiasa berjaya n dpt yg terbaik...

2 antara bait2 ucapan yg aku dapat..kpd kwn2 aku yg sikong usaha murni kau,THANX ALOT..NASIHAT KORG AKAN AKU JADIKAN PAKAIAN..hehee..n yg pling istimewa buat family aku yg sentiasa support aku..I LOVE U ALL SO MUCH...

nie laa yg wat aku sgt2 hapy...SYUKUR PADA TUHAN...smeoga pelangi kekal bersinar selamanya...


ta ada apa yang dapat aku rasakan sekarang nie melainkan aku happy sangat..tp dalam wat keputusan 2 susah sgt..ya allah tunjukkan aku jalan yg terbaik..mmg seronok sekali sekala dpt berita gembira nie..aku harap aku xriak dgn kurniaan nie.. so now aku rasa 2 jew kot yg aku nak gtaw...dah xda apa yg menarik utk aku gtaw lagi..anything will be update a.s.a.p..tyme aku nak merehatkan diri aku..harinie nak tido awal nak mimpi indah2 (mimpi balik kampung laa)..selalu tidoq lambat xsempat nak mimpi dh bangun utk suboh..heheee..


p/s : to all spm candidates,gud lux 4 ur final exam..my cuz ajeer,wat leklok esk..hope dapat jawab dgn tenang..n da very espesli 4 my sweet 21 fatz,study leklok..jgn asyik men farmville jew..kejayaan anda penentu masa depan saya..hahaa...(dun fikir bukan2 k)


p/s : 8 more days to balik kampung...count jangan ta count yek uols...



ZZZzzzzsssssssssss (* nitey nite all....




Tiada ulasan: