Rabu, 25 November 2009

happy aku juga happy meal

salam 1 malaysia..huahuahua...

yoo harinie dapek laa aku berblog lagi..hehee..sonok2..semangat mengangkot segala2nya g mc'd..line fwee lagi laju..huuuu so hebat sket laa blog aku harinie..


before mem-blog kena makan lu..thanx 2 my sis treat seme nie..gaji pertama..pasnie suar jeans giordano ek..hehehee..

tadi sempat gak aku terjah KK deco..ikot ragam mummy aku laa..haiissyyyooo kalu bley sekali kedai 2 di nk hangkotnya..tp apa pun xbeli..penat aku..mn xnya hari nie g bukak acc bank islam..g baitulmal..g hospital..penat2...


mummy aku yg tgh bling2 matanya xtaw mana 1 maw pilih..tny pendapat aku???jom balik..2 jew laa aku taw..huahuahua..ampon3...

hanya itu 2 saja yek dapat aku updetkan..xsobar2 my sis nak blik umh..dengki sebenarnya xdpt nak guna..hehee..byk g sebenarnya nak cerita..to be continue k..gotta go..SELAMAT MALAM..MIMPI INDAH..





Tiada ulasan: