Jumaat, 27 November 2009

hospital tyme

salam 1 malaysia...

yesterday...


umm ta da apa2 menarik utk n3 kali nie melainkan kisah org sakit n aku yg semangat nak beraya tetapi terpaksa beraya di hospital..my luvly nanna kena stay kat hospital sbb jantungnya agak lemah tapi alhamdulilah just lemah biasa..so aku sekali lagi wat julung kalinya aku berkampung semula kat hospital nie..tapi klu dok setahun pn ta pew sbb wireless yg sgt hebat..hehee..so nukilan ini dibawa khas dari ISH bersama2 wireless yg sgt hebat..hahaaa..ta ada modal dah nie sbb terpaksa berilham di siang hari..lari dah semenya dgn gangguan tym yg dari tadi ta berenti membebel dgn gosip panasnya..haisyooo..tym..tym..

bercerita pasal raya yg kononnya aku nak rayakannya sejayanya,aku sempat pergi umah adam n umah mak mentua 15k..hahaaa..mkn manyak2 smpi nak blueks2..uuuuuuu..mkn nasi ayam + nasi dagang..then rushing g hospital..huhuu


today...

ekceli harinie ada kenduri kesyukuran kat umah aku..tapi dpt g sekejap jew then menjalankan tugas..(hahaa macam bukan umah sendiri plax)..tugas,perlu dilaksanakan sejayanya..hehee..so now coretan ini juga didatangkan khas dr ISH..tenkiu warga kerja ISH sbb menyediakan perkhidmatan yg fwee lagi bermutu dgn ini makanya membuatkan hari2 aku tak bowink n sentiasa bley on9..hehee..cuma smalam lappy nie wat hal tetiba cursor stuck..thats why entry nie ada yesterday n today..hehee..


ow yeay..gotta go..to be continue..


Tiada ulasan: