Selasa, 3 November 2009

...MARI BERBLOG...

semangat utk memblog trus membara dari hari ke hari..mn xnya dlu xtaw lansong utk edit benda2 nie sume tp skrg berjaya juga akhirnya..dgn bantuan sai n cikgu azma(komuniti semaian) secara xlansong dpt gak aku menyiapkan blog yg masih byk cacat celanya..tp aku cukop puas hati dgn semua nie..terima kasih sai n cikgu..krn kalian,blog nie berjaya sy terbitkan..heheheee..(bnyi mmg poyo)..

diam xdiam hr nie dh msok 2minggu aku dok kat bangi nie..dah msok 2 minggu gak aku xprnh "missed" dok dpn komputer nie..2 minggu gak aku tinggalkan family aku kat ipoh..(BUKAN LARI RUMAH TAW)..2minggu gak aku tinggalkan kwn2 baik aku..2minggu gak pakcik aku selamat berada di kota suci mekah..(dgn hrpn slmt dlm segaal hal..)dan 2 minggu nie gak baby kesayangan aku dilahirkan(BUKAN ANAK BETUL,tp my luvly blogie)..hehehee..

cerita pasal blog,rupanya mmg sronok ad blog nie..at first,aku rs perlu kew ad blog nie???bila kwn2 gtaw soh jengok blog dorg..aku gak pasti akan ckp "ish buang msa jew berblog" (tp dlm hti jew..haha..jga hti kwn maa..) rupanya sangkaan aku meleset,rupanya bila dh ada blog sdiri,feel 2 rsa lain..wlupun xscangih pemblog2 lain tp mmg best laa..xdpt aku nak gambarkan kat sini..seriusly,aku mmg buta dlm IT nie..tp aku g gak hospital wat pembedahan skit utk celikkan mta aku n dr 2 aku mula pk klu org bley wat nape aku xbley wat..hehee(apa kena mengena mata ngn pikiran yek..hahaa..sesungguhnya aku xpndi bermadah..)finally nie laa yg dpt dihasilkan..heheee..aku xkisah korg suka kew x kew,janji aku ada diari baru dlm dunia yg sdg mengorak lgkah kearah kemajuan..aku gak xkisah korg suka kew x nak baca ap yg aku tulis sbb aku taw bhwa AKU MENULIS BUKAN KERNA NAMA..hahaa..

so,dgn adanya benda2 mcm nie,jgn tny lew nape aku ngadap pc nie lelama sbb aku dah ad bnda baru yg nak di buat..ahakz..sbb xcited nak kongsikan apa segala xtvt yg aku wat n segala benda yg aku ada n segala prasaan yg aku rasa..semua aku nak kongsi kat dlm blog nie..biar dunia tahu apa yg aku rasa..





selamat malam dunia...
tidur nyenyak disulami mimpi indah...



Tiada ulasan: