Isnin, 2 November 2009

terima kasih ALLAH

SAHABAT???bagi aku sahabat sgt bernilai dalam hidup aku..ianya anugerah yg sgt terindah yg dianugerahkan oleh-NYA..sahabat yang jujur,setia,penyayang amat didambakan oleh setiap org..spt aku,aku amat menghargai khadiran seorang sahabat..kemana saja aku pergi,ingin aku bawa sahabat bersama2 walaupun ianya hny dibawa di dalam hati kerana sahabat adalah memori yang terindah yg pernah aku ada..xkan aku abaikan anugerah itu..


semua org mesti ada kawan baikkan??mcm aku sejak aku mula langkah kaki ke sekolah aku tlh dikenalkan
dgn berbagai jenis kawan yg mempunyai berbagai jenis ragam..hari2 aku sgt bahagia bila didampingi kawan baik..kemana sj aku pergi pasti aku akan ditemani kawan baik selain keluarga..







nie fatimah a.k.a tym..mn saja aku pergi pasti
ada dia..
KELUARGAKU KELUARGANYA,
KELUARGANYA KELUARGAKU.
xda apa yg dpt memisahkan kami selain ketentuan ILLAHI




nie plax ratna insa n akujust pggl naa..hebat dlm msk memasak nie trutama tmyam..
nie kwn since kecik lg sbb umah kami dekat sgt..
nie gak kwn aku klu nk g tesco o mapley..
KAU 1 DALAM BERJUTA




nie la kwn tyme aku f6..kawan dlm membuat kekecohan di 6AK2..
SYUK yg plg rapat dgn aku..macam hal kami akn kongsi bersma dr hal peribadi smpi laa
ke hal melibatkan kecantikan nie..hehhee..
nana 2 plax dh jd tunangan org..umm kami bila plax??
ABADIE SELAMANYA!!




saat nie aku betul2 rindukan die nie..tp ntah mn menghilangnya aniza
namanya..hope 1 day kita ttp akan jumpa lagi..
RINDU KAMU..



LAST BUT NOT LEAST......



nie laa ieann n as..hehehee
kami dah mcm adik beradik..kegemaran kami semua sama..hehehe
diam xdiam hampir 5thn kt kenalkan..
semuanya brmula di SEMAIAN..
ASMINIEANN forever..



2 laa seba sedikit tentang mereka2 nie yg mewarnai hidup aku..
tanpa mereka mungkin hidup aku xseceria ini..terima kasih ALLAH krn hadiahkan aku pelangi indah ini...hope perjuangan kita bukan stakat ini..
UKHWAHFILLAH ABADAN ABADA!!!


p/s : pada sesiapa yg yg picnya xda dlm blog nie,jgn trasa krn KALIAN SEMUA ttp pelangi indah di hati ini cuma xcukop masa dan pic korg xda dlm simpanan..especially miss nomy..sory miss..hehhee
2 laa len kali org ajak bergambar jgn malu2..kn rugi dh xdpt nak interprame..hehee..sowi laling..



Tiada ulasan: