Ahad, 1 November 2009

♥♥november 2009 muncul lagi♥♥

diam xdiam hari nie dah masok bulan november..cuma tinggal sebulan lagi kita akan msok ke tahun baru tahun 2010..rasanya baru semalam kita menyambut kedatangan 2009..maknanya segala memori pada tahun inin akan hanya tinggal kenangan yg terindah..begitulah hebatnya putaran masa yg ALLAH swt berikan kpd kita hambanya.umur berganti dari tahun ke tahun,tapi masih ada yg lalai termasok dri aku sendiri..bulan nie jugak merupakan tarikh yg penting bagi "haji baharom's family"..semalam tepat pukul 12am,berdering lagu alba dancing quenn pd phone aku mengamatkan suasana rumah nie..lagu 2 amat aku kenali krn itu menandakan ad sesuatu reminder utk ak..actualy hari nie hari kelahiran opah aku..tp sygnya aku xdpt bersama menyambutnya kerna aku ad kat bangi..dr jooh hny kukirimkan salam n doa..


selamat hari lahir buat opahku yg amat aku sayang..semoga sentiasa beroleh keberkatan,dipanjangkan umur dilimpahi rezki..semoga juga dikurniakan kesihatan yg baik utk trus melakukan ibadah kpd-NYA..
semoga sentiasa bahagia dengan kehadiran cucumu sara,zul(cucu menantu)mas,MIN,mukis,ayie,amin,ajir,asha,amot,syamil,syamin,alia,adila,afiqah,lini,fariz(cucu menantu),nida,myra,aiman,muni,mamin,nabilah,najwa n najihah..anak2mu yg sentiasa disampingmu susah n senang nani,zan,zamri.azian,azhar,niza n nolie dan menantu2mu
mahmud,hamdan,azie,anuar,mawar n zack..n yg plg utama suri buat atok kami..kami amat SAYANG kamu...tiada apa yg istimewa dapat aku kirimkan selain doa yg sentiasa mengiringi opah..(hahaha 2 jew mampu wat takat nie sbb xda kije lg)...



dirimu bagai lilin membakar diri...
dirimu tiada tandingan...
kau wanita yg hebat,tabah,kuat semangat....





Tiada ulasan: