Jumaat, 13 November 2009

riang ria hari jumaat...

salam ukhwah wat seme2..heheee...

wah awal2 lagi nak berilham kat blog nie yek..slaloonya pasti tungu dimalam hari..hehee...nak wat cane dah perasaan nak meng-hapdet-kan blog nie dtg tetiba..SEMANGAT..ditambah plax perasaan bowink..mna xnya setelah sekian lama dok terperuk kat umah nie..heeee slaloonya ada jew tmpt nak ditujui laa nie ta bley kata apa laa..transport pn ta ada..apatah lagi public transport...tp okey gak bila dok umah pasti dpt menjimatkan segalanya esspesli MONEY..heheee..ada kew pun dlm wallet 2??lama ta j
engah wallet pun ta taw simpan kat mn..tp yg pasti dlm umah laakan..hahaa..ta pew2...biar jew...

heeee 2 jew yang nak gtaw...sekali sekala update blog waktu pagi..nak gak rasai cane rasanya..hari nie hari jumaat dah..cepat jew rasa masa berlalu n tyme aku nak blik ke ipoh pun dah nak smpi kpd waktunya..heee sonok2..nak qadokan apa yg tlah lama tertinggal..hehee...pose xnak plak qadokan awal2 yek..umm nak wat cane..AKU TETAP AKU...janji aku ttp menggantikannya..cuma masa dan keadaan yg xmengizinkan..at least aku dah ganti 4hari dah..uols?????huh jawab2????so now
nak mengabeskan sisanya jew laa..heeee oppppsssiiiee te-riak laa plax..mak aku kata tak baik riak2 nie..ibarat tgn kanan memberi tgn kiri xtaw..astaghfirullahalazim........

perasaan aku hari ini.......COOL

perasaan mengong2........nak mandi laut..tiba2kan..


nie penyebab utama aku rasa nak mandi laot..bila tgk pic nie laa..just pegi jew tgk dr jaoh o mcm yg berlaku dlm pic yg kurang senonoh nie..nampak segala isi perot aku..aisshhhh...apa korg kesah???biar aku sorg jew kisah...wink,wink..4 uols informarsi,dah baper tahun aku xjejak kaki kat laot...ada laa dlm 3taon kot..siriyes..nie dok ats jeti jew xtrun sbb air die sgt sejuk..nie kat coogee beach kat aussie..tyme nie ada anjing laot kat situ cuba laa korg spot sdiri dimana anjing itu berada...heeeee..kesejukan yg sgt2 tp maintain berbaju lengan pendek..konon nak mndi laot laa...hahaaa..tp...............................


umm 2 jew laa yang nak gtawkan betapa pikiran aku yang merepek meraban nie..agaknya kurg tdoq kot klu ckop mungkin xsmpat nak fikir benda2 nie..hahaa..cukop utk stakat waktu,ketika dan saat ini...waktu utk mengabdikan diri pada-NYA...


SELAMAT HARI JUMAAT MALAYSIA....








Tiada ulasan: