Rabu, 4 November 2009

apabila terkenang...

'..Deras hati ku berdetar Di langit aku terlihatkanmu Terang malam.... teman kita Dengan angin meniup sayu Ku petik gitar akustik ini Dengan harapan dia mendengar Melodi indah yang ku cipta Hanya untuk luahkan rinduku padanya Dan aku terus... Menyanyi lagu ini untukmu Walau berjuta mendengar Lagu ini hanya untukmu Arah hidup kita Digambar bintang di angkasa Dan berkelip melukis cinta Terciptalah Lagu Kita Melodi indah yang ku cipta Hanya untuk luahkan rinduku padanya..'


bila dgr lagu nie tingat semula zaman dlu2..hehee zaman kegemilangan 8bulan yg lps..xda laa dulu2 sgtkan..sedey jew bila terkenangkan semula..sungguh jahat hati "SS" tergamak die jd mcm nie..apa laa salah "MM"..klu aku dpt die,mmg nahas die..tp xpew,kita kena redha dgn setaip ketentuan yg tlh ditetapkan-NYA utk kt..ap2pun keluarga,kwn2 ttp setia disisi kt wluapapun yg trjd..so,hargailah keluarga n kwn2..krn mereka sentiasa ada disisi ketika kita bersedih..jgn lupa diri dgn seorg yg bergelar "KEKASIH HATI".. xslamanya die mampu wat kita gembira,smpi 1 tahap die ttp akn tinggalkan kita n cari keseronokan yg lain..ummm!!!!!!!!




p/s aku xda kena mgena dlm hal diatas cuma sekadar terkenang n mengenang..heheeee..kerana AKU TETAP AKU...




AKU BAHAGIA KERANA "MEREKA"
kalian dunia,jiwa,nyawa diri ini



Tiada ulasan: