Selasa, 1 Disember 2009

when monday ends,tuesday will come

salam sayang uols...
umm aku ta ada semangat nak hupdet blog nie sbb ta bley nak upload picca..haishhh..sadis tol aku rasa..ta best la blog ta disulami picca aku yg syantek lagi syomel..(maiyamin mahmud mmg syomel n syantek k..ahakz..)
today aku still kat hospital lagi nie ta taw bila kuaq..maybe esk nak blik bangi dah..pening lalat aku dah dok sini..ta sabau nak kelik umoh..ceh mcm aku yg sakit laa plax ek..even ta sakit tp org sakit dpt dok ngn selesanya atas katil..aku???dok kat atas bangku yg keras..tp bersyukur gak laa sbb ada tempat teduh..bowinx2 bley on9..hehee..saja menggempaxkan suasana..

umm nothing to do today..kemanekah kamoo ratna????jom g kedai rozana..uuuu nyummy3 laksa + fishcake + ayam..sodap 2...before aku kelik bangi akan ku pergi jua kedai itu..da best laksa in malaysia..tmpt lain ta sesedap itu..siriyes...

gotta go nak kelik umoh doh..mommy aku dah smpi n aunt aku akan gantikan tmpt aku dikerusi keras ini..jumpa lagi di-n3 akan dtg..doa2kan aku dpt meng-upload-kan more n more picca aku yg syantek + syomel..wakakaaa...burbyez uols..


p/s : kalau dalam hati ada cinta..dlm cinta ada apa ek???



Tiada ulasan: