Khamis, 12 November 2009

salam 1 malaysia..(haha poyo)

dah 2 hari aku xmengetokkan jemari aku kat keyboard nie..kenapa???ntah xda rasa nak mengetok kot..senang crita xda mood nak berblog..nak berblog nie klu nk taw sebenarnya kena ada mood taw..klu xda mmg xjadi pape..(bagi aku laa..korg??2 korg punya pasal laa..
)...macam mana mood aku bley dtg???huh datangnya sbb aku baca blog kwn yg amat aku sayangi (syg kew???xpew ngaku jew sbb mn taw kot tb2 die terjah dlm blog nie)..tiba2 mata aku tertumpu kat satu n3 die..aku cakap mcm aku kenal pwincess 2..then tiba2....

**

**

**

**

**


aku laa pwincess 2..hahaa..sory nomy i amek pic nie..


sebenarnya xda apa2 pn dalam pic nie tapi yg aku nak bagi taw 2,ada kew patot pic nie berada dlm simpanannya (blog)..klu xsilap laa,aku dah buang pic nie dari camera die..aishh pelix ajaib nie..xkan camera pun ada recycle bin plax???ada kew???mn taw kot aku xtaw selama nie.."to nomy,hey letak laa pic yg senonoh sket.."

tiba2 aku tingat sesuatu bila aku tgk pic nie..hahaa bukan apa,aku telah berbohong sunat gara2 nak g engagement ceremony kwn baik aku..tapi smpi skrg xda sape yg taw..n aku harap biar ianya terkubur (BUKAN BOHONG PARENTS K..plzz take note..)bila aku pk,mmg btol kta nomy ngn statement panasnya "mn penting???lens kew kwn???"..so aku decide g kenduri kwn dlu sbb aku xdpt pegi awal sbb ada exam tyme 2..so terpaksa g ptg..dah 2,tyme 2 gak janji nak g wat lens ngn tym n nomy..so aku pun me-muhasabah-kan diri n pk sejenak mn yg plg tepat utk dilakukan dlm idop nie..so aku take risk then berbohong sunat kat somebody yg menunggu kami utk g wat lense..tp xpew dgn rahmatnya hujan plax trun dgn lebatnya so xdpt nak g awal ke jj sbb kami hny naik kenderaan beroda dua bkn empat..dari situ aku fikir betol laa kot tindakan aku 2,klu xjadi g umh kwn aku 2,aku ttp kena tungu hujan benti baru g jj..so dlm ujan gak laa aku g umah kwn aku..heheee....p/s : jgn marah naa nnt cepat tua (si kea bohong sunat dr aku)..aishh kadang2 macam2 aku korbankan utk watkan sesuatu nie agar seme2 bahagia..kekadang pun kebahagiaan aku pn aku letak kat tepi demi nak tgk org bahagia..boley???hehee xpew2 kisah dah lama berlalu..aku harap dpt bg pengajaran wat diri aku di masa akn dtg bila kes mcmnie melanda...heheee...

so dlm masa yg sama bila aku tgk pic nie,tiba2 aku rindu saat kita seme hangout..korg mmg meng-chill-kan hidup aku..saat nie tiba2 rasa nak menyumbangkan sore yg merdu nie,mkn2 ngn korg..nak wat cane jarak memisahkan kita seme..hahaa poyo mcm jaoh sgt..dlu waktu kat aussie xda plax mcm nie..nie same2 mesia yg hanya terpisah 200km dah rs rindu bagai..heeee lantak laa janji aku bahagia..

cukop laa utk saat dan ketika ini..byk kerja nak wat sbb rmi yg memerlukan aku..phone aku pn ntah kemana aku campakkan..musti ada msg dr tym..hahaa sowi yek tym..nak wat cane umah dua lapis bila tertinggal kat atas malas nak trun sbb lps 2 malas nak daki tangga lagi..hehee...msh meng-count kepulangan saya kew???count tym count...wweeeeee...♥♥



SELAMAT MALAM MALAYSIA.......






Tiada ulasan: