Jumaat, 27 November 2009

raya,raya,raya

SALAM AIDILADHA...

alhamdulillah harinie kita masih bernafas di dunia ini utk meneruskan segala kewajipan yg telah dipertanggungjawabkan buat kita sebagai seorang yg bergelar manusia..

so hariini adalah hari raya aidiladha..dgn ini makanya aku ingin merayakannya dgn penuh jayanya..hehee..byk dah undangan yg aku dpt..mimi,adam..tp malangnya maybe aku ta dapat nak g sbb busy laa..byk benda aku nak kena wat..tambah lak hari sabtu nie,my home sweet home nak wat kenduri doa selamat for my'sis sbb dah 7bulan preggy..(lenggang perot)..so kene laa aku tolong apa2 yg patot..belum apa2 lagi my'mommy dah ajak aku wat mcm2 keje..so klu sempat n ada kekuatan aku g laa umah dorg..woo tired3..hehee..

aku rasa sonok sgt waktu nie smpi ta tido2 lagi sbbnya aku dpt line tenet..umm dari manekah dtgnya???streamyx??umm no,no,no..aku guna phone as modem n connect to my luvly lappy by USB..(utk sesapa yg ta taw..mana yg taw diam jew ek..redha jew ngn taipan kau)..laju gak..aku amek broadband daily rm6 24hours..aku rasa lebey laju line-nya compare modem yg tersedia ada nie..okey laa gakkan sementara nak tunggu my'sis bwk broadband-nya..makanya demi blog tersayang aku korbankan rm6 utk recharge celcom..hehee..sempena aidiladha nie..huahuahuahua..pengorbanan gakkan???

weee ta sabar plax nak tunggu matahari terbit..aku nak pakai baju raya..aku nak nikmatinya puas2 even sehari pun aku ttp hargainya :(..emo plax pepagi jie..hahaa..semangat nie nak raya..dgr jew takbir lepas maghrib tadi rasa bertambah excited nak raya taw..best3..

umm aku rasa cukop kot takat nie..tetiba plax rasa nantok..seisi rumah seme sdg lena diulit mimpi indah..aku sorg jew yg dari tadi tap,tap,tap,tap jari-jemari aku menari salsa kat keybord nie..heheee..NITEY NITE ALL....


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 1430h..SELAMAT BERCUTI..SELAMAT MELAKUKAN IBADAH KORBAN..




2 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

selamat hari raya.. bosan2 datang le sini

Puan Minmaya berkata...

thanx...okay2..tapi dtg mana 2???heheee