Selasa, 10 November 2009

mana nak aku cari ganti nie????

malam nie aku dapat berita lagi sedey..waaaa nak nanges nie..bley kew????segala kenangan aku hilang macm 2 jew..apa salah aku???huhuhuhuuuu..aku sedey sgt2 nie..semuanya sebab virus @#$%!..benci aku..BENCIIIII!!!!!benci laa sgt benci..sgt laa benci,benci..lalalaa~


"..andai dapat
kuundurkan putaran dunia

inginku ulang semula...."



tapi apakan daya semenya dah lost..I LOST MY MIND too..ap yg ada kat aku skrg adalah benci tahap kamekameha...adoi..mana dapat aku cari ganti???chentas hati senang jew..tapi kenangan???waaaaa bley kew nk nanges skrg????T________T...apakan daya seme dah terjadi..nie gara2 fail dlm subjek komputer..mn aku taw save kat document ta slamat..mmg slamt mlm laa jawabnya..!@#@#$%$!....

kenangan 2 seme dah hampir dua taon aku simpan..aish...nak wat cane...aku ttp LOST seme2 2..benci..benci..benci..kini segala2nya pergi mcm 2 saja..seme gara2 virus yg tlah menular dlm my luvly lappy..bkn sng nak kembali blik pd seme2 2...all my things (picca) losting nowing..

**

**

**

**

**

♥♥ pic summer + autumn + winter masa kat australia...
♥♥pic sunset kat tanjong dawai..k.miera,k.jiji,k.fifa,k.zanni,quya...
♥♥pic kwn2 tyme f6...
♥♥pic aku yg gewdix ada dekat 100++
♥♥video tyme kat semaian..video skula + orientasi..
♥♥pic family..lini's wedding + ky's anggagement especially
♥♥pic ngn tym..raya da muvie + tunang olok (pki bju angah) + berjimba tyme..
♥♥pic adam..mati laa klu die taw..hahaa..tompang letak laa lagi yek pasni dialu2alukan..
♥♥pic aku g albany + tree top walk + natural gape n beige..xda kat mesia seme nie..adoi!!!
♥♥to many too list n xtaw apa lagi dah....umm UiTM KEDAH & UiTM KELANTAN,seme dah xda dlm simpanan..waaaaaaa..kenangan terindah diuniversiti...

woo seme 2 sgt bermakna taw..xda yg indah lagi selain yg kita simpan n kita snaaped picca..klu xindah kita xda shoot pn kan..hey myampah aku bila terkenangkan virus bodo mengong..xda yg bodo selain bodo2 belaka virus nie..sdeynya..seme 2 xda backup..lalalaa~



mood : dipersimpangan dilema...



"oh tuhan tabahkan hati hambamu di malam ini...tumbuhkan yang patah dan kembalikan yang telah hilang.."



p/s : dah macam org putus cinta plax..tp putos cinta pn xmcm nie okey..bley kew???





Tiada ulasan: