Sabtu, 31 Oktober 2009

K.E.N.A.N.G.A.N

salam...


kali nie aku nak bwk kalian semua terjah apa yg tlah berlaku dirumah mkcik aku nie..
segala2nya brmula bila kami bercuti di australia..oleh sbb 2,dh nmapun menziarah ngara org msti rr sakan dok shoot sana sini..melainkan bila tutup mta jew(tdo laa 2)ingtn nk snaped pic ilang..klu x sokmo camera di tngan..ap sja yg terasa unik pasti nak diambil gmbrnya..mmmm ap kene mgena snaped pic byk2 ngn citer yg ak nk ckpkan nie ek???
LETS CHECK IT OUT.........


huh sbenarnya td kami bz mengagihkan pic2 yg tlah dicuci oleh pkcik aku..ada 700 kping smuenya..huh dasat kew xdasat klah org kawen pny shoot mn xjd 700 keping,selagi ada pic semua dicuci alasannya mls nk plih yg mn nk yg mn x..ooopppsss iklan jap,untung kami gak dh dpt gmbr yg dh siap bercuci..free lg..hahahaa..thanx yek uncle..huh sambung smula..jadi hari nie hri yg mkcik ak free so hr nie tiba2 ak tgk mkck ak diam dan hilang xsemena2..igtkan kot kluar g shoping kew sbb weekend nie kan..so aku pn menerjah setiap pelusuk ruang umah die..xgak jumpa2 tp keta ad..so aku pun mls nk amek taw sbb dh bsr ilang pn taw jln blik..ak pn trus naik ats sbb nak check fb ak..so dlm pd 2 sempat ak merakamkan 1 adegan yg xdisangka2kan..jom tgk bwh





huh kat sini rupanya mkcik aku..rupanya tgh busy mengasingkan gmbr2 utk diletak dlm album n beri kat tuan empunya gmbr..mmg kusyuk sungguh laa..





nie suku drpd gmbr2nya...see mmg serabot...fokus hny utk pic2 jew bkn pd kanak2 berbaju pink dgn aksi kurang bersopan..












nie plax aksi najihah yg sgt bowink menunggu ibunya menyelesaikan segala2nya diatas..time nie wat muka kesian sbb nak naik ats tp dilarang sama sekali sbb ta wjew laa die bila dh dpt menolong kang..heheheee



huh macam 2 lew ragamnya kami hari nie..tp sblm 2 smpt gak aku g mydin kat putrajaya pd paginya n mlm ptg plax g p.mlm..so harinie aku mkn nasi kerabu+aym grg+solok lada..mmm nyum3!!!



enough 4 today,ak nak smbg melayan fb aku nie ngn fs xcheck..adoi..almakluman line tenet tiba2 wat hal plax smlm seb baik aku ex-student PKE..hahahahaa konon...mimpi indah semua yuhh...


wassalam





































Tiada ulasan: