Selasa, 11 Mei 2010

whatever entry

assalamualaikum..

alhamdulillah masih lagi mampu bernafas dan meneruskan hidup..
terima kasih ALLAH atas kurniaan ini..
tapi...selasa yg sgt membosankan aku..
nak balik home sweet home..
sgt2 nak balik..
yea aku mahu pulang dan seharusnya pulang..
aku rindu seme yg ada kat sana..
usaha tangga kejayaan..
~THE END~


aku benci manusia yg berego tinggi tapi habuk pun haram ta ada..
pura-pura..
plastik..
dlm hati excited nak tahu segala hal..
mengikut2 apa yg org ada sedangkan diri ta mampu..
cakap yg besar2 sahaja sedangkan apa yg dia ada??
nothing..kosong..
lagi bertanbah aku benci manusia yg hny nampak salah org..
benda kecil dibesar2kan..
apa ada hal kamoo??yea kamoo..mmg kamoo..
aku tetap bahagia..
wlu ada dugaan dtg..
yes aku tetap terasa nikmat dgn dugaan itu..
sekosong2 jiwa aku,kosong lagi jiwa kamoo..
perlukan org??kamoo kutip..sanggup..
bila kamoo ta nak??huh kamoo campak jew..
mcm2 kata2 keluar..
igt aku kisah seme 2..
nak suruh aku jaga perasaan kamoo??
no..jawapannya ta akan..
depan mmg aku akn jaga..
dalam hati tuhan jew tahu betapa aku menyampah dgn gelagat kamoo..
konon baik..
baru turun dari langit..
kadang2 ada bagus bila berjauhan nie..
aku ta sakit hati..
kamoo pun ta jugakan..
~THE END~


ohh aku sgt lapar..
tp ta tahu nak mkn apa..
mls utk menjengok freezer..
nnt hampa..
yg ada seme perlu dimasak..
ohh my..lagi membuat perasaan ingin pulang dgn keadaan yg segera..
makan hati jew laa nampak gayanya..
say no for coco crunch..
igt aku budak 7tahun sokmo nak mkn itu..
sekali sekala ta apa..


tiba2 aku rindu my besties...
kapan maw berjimba??
mari dtg sini..

**

**

**

**

**

**

**








rindu awak!!






MINHOMAYA

Tiada ulasan: