Sabtu, 22 Mei 2010

never ends

assalamualaikum...


masih lagi cerita kawan..
banyak feedback yang telah saya dapat mengenai ini..
so kepada semua yang disayangi jangan mudah melatah,jika ianya tiada kene mengena dengan anda kenapa perlu nak melatah..
melainkan kalau itu benar2 yang sedang terjadi ke atas diri anda semua..
biar semua terus berteka-teki..
aku akan terus berbicara selagi ianya masih mengganggu jiwa dan sanubari aku..
adakah aku kejam???
oh tidaksama sekali..
this is my blog..
so kepada ada yang terasa or menyampah dengan semua ini silalah pandang ke atas dan akan nampak tanda pangkah then click saja di situ..mudah..belah kanan anda yea pangkah itu..
~THE END~


time to cooking with love with my lovey dovey sister..
beliau tidak pandai memotong carrot barangkali thats why melalak2 memanggil nama aku..
seperti anak beliau dari tadi melalak2 jew..
see terus memanggil dan memanggil barangkali juga beliau tidak pernah melihat ayam meletup-letup apabila digoreng..
hahahahahahahahahahaha..
~THE END~


have a great weekend everybody..
have a nice holiday..
have a good time with a love one..
~THE END~




MINHOMAYA

Tiada ulasan: