Selasa, 25 Mei 2010

dear digital diary

assalamualaikum...


"andai hari esok langit akan runtuh
tabahlah menjunjung bersamaku
andai hari esok dunia gelora
takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
"


tiba2 kesengalan melampau aku asyik nyanyi lagu nie jew..
tapi tahu part yang kat atas 2 jew 2 pun yang baris pertama 2 jew yea..
hearted this song..
very nice this song..
~THE END~

tiba2 teringat dia..
apa agaknya yang dia buat..
nampaknya makin hari makin nak hampir pada waktunya..
tapi itu janji aku..
so aku kena akur dengan segalanya..
ada peluang akan bertemu kembali..
semuanya telah tersurat..
aku harus redho..memang ini yang paling terbaik untuk aku..
buat apa nak seksakan diri dengan benda bodoh nie..
ohh my tiba2 pulak..
tidak,tidak,tidak..
ta nak ingat apa2 dah..
~THE END~



p/s : boleh pulak tengah nak que up and order makanan keluar lagu salam untuk kekasih..
aku rasa manggo sangat tempat 2..
tapi sangat terhibur dalam kedukaan..hahaha..



Tiada ulasan: