Rabu, 26 Mei 2010

nothing

assalamualaikum...


malas nak updated..
busy ber-blog walking sahaja dari pagi tadi..
ambil feel dulu..
layout sudah bertukar..
macam perasaan jugakan selalu bertukar2..
kadang2 marah..kadang2 sedih..kadang2 gembira..
apa2pun hidup harus COOL..
cool selagi mampu..
apa2pun yang terjadi life must go on..
biar apa jua rintangan yang berlaku hadapi dengan tabah dan sabar..
berdoa sentiasa supaya semuanya berjalan dengan lancar..
mereka2 semua ini pasti akan diberi ganjaran yang setimpal dengan kesalahan mereka..cuma cepat atau lambat..
bukan niat aku nak mendoakan ketidaksejahteraan mereka2 ini semua..tapi berfikir dari logik akal dan fikiran haruskah aku membiarkan sahaja??sedangkan aku berperang dengan perasaan aku sendiri..
tapi aku pun manusia biasa yang hanya mampu melihat sahaja dan berdoa sahaja agar mereka2 ini diberi pengajaran yang bererti..AMIN..
~THE END~



p/s : ayat agak bersastera terlebih yea..hehehe..

p/s : mood menggantikan puasa membuak2..syukur alhamdulilah..



Tiada ulasan: