Ahad, 23 Mei 2010

..........

assalamualaikum...


penghantar mesej : "bila nak okey??"
penjawab mesej    : "as soon as possible"

thats all..senang jew jawapan aku bila ramai yang bertanya soalan sebegitu..apa lagi aku nak jawabkan..nanti jawab lebih2 dipersalahkan kembali..apa2 saja manusia nie ta pernah nak faham..so sekarang sesiapa yang tanya lagi pasal hal nie atau merasakan diri mereka yang berada dalam situasi ini memang aku ta akan layan sama sekali..fikir2 sendirilah dengan perasaan kalian2 semua yang amat saya sayangi jika rasa diri kalian semua2 berada dalam situasi aku sekarang..hahaha boleh begitu??boleh jew..siapa suruh nak ambil tahu sangat..
this is prebet n konfidensel..aku hanya meluahkan apa yang dah jadi tanpa melibatkan atau menaruh nama2 manusia yang bersalah itu..so nampaknya bila dah ramai yang terlebih terasa maknanya betul la kalian2 semua nie sedang berada dalam situasi..hahahaha..siap ada yang minta maaf..for what??ada rasa salah dengan aku kew??pelik laa..tiba2kan..dari rasa nak marah ta jadi nak marah sebab rasa kelakar sangat..biar semua terus berteka-teki dan berfikir..
~THE END~


dah la aku malas nak emo bagai nie..
tapi keadaan memaksa aku jadi macamnie..
so bagaimana harus aku lakukan lagi..
ini sahaja cara dapat aku redhakan hati aku..
aku  ta lupa berdoa pada-NYA agar manusia2 yang ta berhati perut nie menerima pembalasan yang selayak2nya..
biar suatu hari mereka2 ini rasa apa yang aku rasa..
betapa sakitnya jiwa aku..
rasa sangat dipermainkan..
rupa2nya hidup nie kalau terlalu diam pun ta boley gakkan..
kalau ta,ini laa yang jadinya..
so,sometimes we need to be cruel..
untuk kebaikan diri sendiri ta salahkan..
hehehehe..
~THE END~




p/s : mencari jalan ketenangan yang hakiki lagi abadi..sujud syukur pada-NYA atas nikmat dugaan ini..mengajar aku erti hidup..syukur alhamdulillah..kepada-NYA berserah segalanya..




MINHOMAYA

Tiada ulasan: