Khamis, 27 Mei 2010

dearie strawberry

assalamualaikum...


selamat pagi untuk semua..
tiba2 aku teringin nak makan strawberry celup chocolate..
gara2 strawberry tea yang dah habis kat kitchen 2 tiba2 weng-weng otak aku nak makan strawberry celup chocolate..
bila dah ingat strawberry dah rasa nak duduk dekat cameroon..
sebab kalau nak strawberry pergi jew beli ta pun tanam sendiri ta pun kahwin jew dengan orang yang ada bisnes nie padan laa dengan aku aku penternak (aku ta ingat ayat yang sesuwai untuk buah-buahan) anggur..tiba2..
kalau aku nak minum strawberry tea pegi jew beli kat kedai..bersepah2 orang jual..
2 kalau duduk dekat cameroon laa..
kalau dekat sini hanya ada cap lipton jew..
2 pun so-so jew rasanya..
ta senikmat yang dekat cameroon punya..
eh tiba2 aku rasa nak pergi cameroon..
hoi,hoi,hoi ado orang nak bawakan kew??
aku terima dengan hati terbuka lagi ikhlas..
:)
~THE END~


 p/s : harus menabung for vacation on october..thanx my luvly aunt..shopping..shopping..


2 ulasan:

Unknown berkata...

..alahai..
diriku yng dh smpai cameron pn x smpat nk trun ke ldang strawberi..rugi sngt..
nie gara2 my father yng nk blik cpat, wlpn kmi pegi 2 kete..
yamin..i pn nk g cameron juga..
mybe nk bwk my hubby skli..haha..
t'promote dri pula d blogmu yamin..hehe
x dapat ku byngkn jikalau mu kawin dgn penternak strawberi..hehe..
mampu ke mu nk mkan strawberi hari2..?
hehe..
msti rupa mu juga akan se'sweet strawberi coklat' tu..hehe

Puan Minmaya berkata...

hehehe..pegi jew tapi xda pun strawbery tea o strawberry celup cekelet utk kita..mmg rugi dah pegi tapi lepaskan peluang nie..kat ipoh yg ada strawberry kat tesco seme jew laa..hahaha
eh 2 nak g honeymoon kew apa??wakakaka siap nk bwk abg km sekali 2..
hehehehehehehe mmg muka like strawberry laa..sweet mmg xkawen pun dah sememangnya sweet like candy..hehehe..