Isnin, 24 Mei 2010

aku tetap aku

assalamualaikum...


semalam hari berjalan2 tanpa arah tujuan..
ntah2 apa2 saja yang dibuatnya..
tapi jalan tetap harus jalan2..
thanx iera..u're the one who completed my mission and vission yunx..
tanpa kamoo aku tidak boleh melawat tapak projek aku yang besar itu..
my dreams become true finally..
H.A.P.P.Y
~THE END~


berbalik kisah kawan..jap jew nak emo nie,dalam dunia nie ta perlu kita cari musuhkan??
so kenapa??kamoo nak jadi musuh saya??okey fine..now kita musuh yea..
~THE END~


see sikit jewkan emo 2..hehehe..
aku nak campak segala kesakitan kehatian aku jauh2..
aku nak happy jew..
okey aku tipu jew aku ta akan happy selagi aku ta happy..
melalut2 yang melaut2..
~THE END~


ta sabar nak dating dengan asminieann..
macam2 cerita nak di-story telling-kan..
aku rindu mereka2 ini..
lalings,see u on weekend yoo..
~THE END~




MINHOMAYA

Tiada ulasan: