Isnin, 10 Mei 2010

????

assalamualaikum..

"ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meskiku tunggu hingga hujung waktuku
dan berharap rasa ini abadi untuk selamanya"

phewww..hearted with the sentences above..wakaka..
waiting..waiting..waiting..waiting..waiting..
untill when??
i really don't know..
hopefully my waiting will be ended as soon as possible..


tipu klu aku ta ada rasa rindu..
tipu klu aku kata aku benci..
tipu klu aku kata aku dah lupakan semenya..
semenya tipu2 belaka..
~THE END~






owh seharusnya pulang ke hometown sweet hometown..
see my shoes??
going dead..
dah tercabot semenya macam tercabot jiwa owner beliau..hahaha..


can't wait lagenda budak setan..best3!!!




i wish while im blogging n fesbooking,mc'flurry cornetto chocolate just in front of me..
:(








p/s : alhamdulillah dgn dugaan ini..dugaan ini mengajar erti bahagia..
p/s : "hahaha still here"..thanx god!!!blissfull will owest mine..









MINHOMAYA

Tiada ulasan: