Jumaat, 21 Mei 2010

lagi cerita kawan

assalamualaikum...


don't texting me anymore..
don't tell me all the stupid things..
i hate to know it..
i'm gonna be so sad when i know it again and again and again..
it a same story..same person..same place..same timing and so on..
tolonglah kawan..
respect ur friend's feeling..
becarefull in every single words..
i'm boring at all..
just leave me alone..
i want happy ending story..
yes!!i already got it but u the person who already spoil it too..
don't make my life as suck as urs..
.




memang hakikatnya aku nampak diam dan gelak bila tahu semua2 nie..
tapi dalam hati aku??
aku meronta2,tertanya2..
ta ada rasa sikit bersalah kew dengan apa yang dah jadi??
is it my fault??
im not take urs..
thats mine..
so if u know thats mine why u wiiling do this to me??
why??why??why??why??
umm maybe u still don't know who is him to me??
let me answer it..
he is my world my heart my soul..
let world know who he is..
let world know  too how cruel are u..
.


aku memang jenis akan senyum,akan gelak bila aku dengar apa2 sahaja yang orang cerita..
aku ta mudah marah but sometimes kalau ta kene gaya memang aku marah laa..
apa2 sahaja even orang dah pijak kepala aku sekali pun aku akan berlagak cool..
padahal dalam hati tuhan sahaja yang tahu..
kadang2 memang aku rasa aku bersalah sebab aku terlalu berlagak cool padahal hati aku dah menangis semahu-mahunya..
salahkah aku menjaga perasaan orang lain??
salahkah aku mempunyai sifat ini??
sememangnya benda nie dah jadi resam dalam kehidupan aku..
tapi ini yang aku dapat..
aku benci dengan semua ini..
aku tahu kamoo takkan puas selagi ta dapat apa yang kamoo mahu..
nak sangatkan??
ambil jew..
bila dah ambil 2 jangan harap kamoo akan dapat apa2 yang istimewa daripada aku lagi..
biar aku hilang K.A.W.A.N..jangan aku hilang harga diri..
masih ramai lagi kawan yang aku ada..
.




yaa memang aku beruntung dikurniakan family yang sangat harmoni..
tolong-menolong antara satu sama lain..
aku bahagia dan bersyukur atas kurniaan ini..
aku sayang family aku dunia akhirat..
dalam aku buntu,dalam aku susah family orang yang paling ada dekat aku..
tanpa family aku aku ta bahagia macamnie..
kalau aku harapkan kawan yang makan kawan 2 apa2 pun aku ta dapat..
yang aku dapat hanya sakit hati dan terus tersakit hati..
dengan family aku,seluruh dunia aku mampu nak jelajah..
apa sahaja yang aku nak semua akan termakbul,terlaksana..
aku ta pernah rasa susah bila aku bersama2 mereka..
yaa mereka syurga2ku di dunia..
TERIMA KASIH ALLAH DI ATAS SEMUA INI..ALHAMDULILLAH..
sesungguhnya aku sayang family aku..
.




sekarang memang aku dah ta fikir sensitiviti sekeliling bila aku meluahkan isi hati aku di blog aku nie..
unless selagi ta melanggar hukum syarak..
aku meluah apa yang aku rasa..
apa yang orang dah buat dekat aku..
aku ta kaitkan sama sekali dengan isu dunia,politik and so on..
blog aku hanya untuk diri aku,keluarga,kawan dan cinta aku..
so auomatically aku layak nak buat apa2 sahaja..
biar ia berada dalam blog ini buat tatapan di kemudian hari..
sebab benda ini takkan hilang selagi accaunt nie ta delete..
.


dearie friend sweet friend..
"cukup sudah hati berdarah usah ditambah cerita yang sudah di mana kekasihmu yang pernah kau sanjungi mengapa pula padaku menjadi pelepas ceritamu dan jua sepimu"
.




p/s : usah menabur budi mengharapkan simpatai sedangkan kau meniti cemburu iri hati tak mungkin ku berpaling padamu yang meracuni rimbunan kasihku..

p/s : maafkan aku..aku terpaksa..selama ini aku jew yang harus tanggung rasa2 bodoh ini..





MINHOMAYA

Tiada ulasan: