Jumaat, 21 Mei 2010

hahahahaha

assalamualaikum...


kejap je hari-hari berlalu..sedar2 hari nie dah hari jumaat..
so makanya aku akan rasa ta sennag duduk bila hari nie adalah hari jumaat..
aku akan teringat ipoh sweet ipoh..
kalau dekat dah lama aku jalan kaki jew..
kakak aku pun macam ta reti2 jalan pulang..
serabut otak aku duduk kat sini tanpa melakukan apa2 pekerjaan..
dah rasa macam terlalu baik pula sebab duduk jew kat rumah..
kalau kat ipoh sweet ipoh memang susah laa peminat2 aku nak tengok aku duduk kat rumah..
ada jew aktiviti aku bersama2 rakan2 seperjuangan..
~THE END~


lately aku macam dah malas nak ada telefon..
rasanya ta ada telefon lagi aman hidup aku rasanya..
kalau ada 2 dah selalu nak melabur duit pada telefon pula..
padahal mesej jew banyak tapi cepat betul habis kreditnya..
musykil aku..2 guna uni pack dan youth club..
macam merapu jew..
kadang2 dekat fesbuk,ym pun dah bercakap2 kat telefon pun nak bercakap lagi..benda yang sama jew pun..
apa2pun biarlah ianya memberi impact yang buruk sekalipun telefon itu tetap sebahgian dari nyawa aku..no phone no life..
wakaka..
~THE END~
disebabakan semalam mood untuk berajin2 dekat rumah,makanya..
sory buat kawan2 tersayang kerana ta membalas mesej2 dan menjawab panggilan kalian semalam..
mood terlebih kepada mood mengemas rumah semalam..
hahahaha poyo..
~THE END~




p/s : ada orang ta percaya aku boleh memasak..sungguh kurang sopan..belum tengok belum tahu..

p/s : lagi kurang sopan buat johny kerana menyebarkan berita aku nak kawen..sumpah aku tipu kamoo jew..kelakar laa kamoo..kesian peminat2 aku..hahaha..






MINHOMAYA

Tiada ulasan: