Rabu, 21 April 2010

wonderpets,wonderpets

assalamualaikum..

umm..masih dalam sesi terapi minda..hari2 sure ada sesi luahan hati dan perasaan..bila nak berubah ntah laa..maybe after dpt jejaki kot..lalala~
benci aku kalau hari2 macam nie jew..sia2 jew hidup aku bila termenung sana..termenung sini..ehh aku yang cari penyakit sendirik..wooooooo gitu..
sorang2 aku dok cuba try test hahaha..oppssiiiee nie bukan versi kamasutra yek nie adalah sesi menjejaki lalu mendaki puncak..huhuhu..kadang2 layan perasaan nie pun best taw ta??tenang jiwa tapi sakit hati..huh boley gitu??
ta apa my version everything boley yek..janji aku rasa happy dgn apa yg aku wat skrg..ohh tidak..blurr..
ahh aku ta kisah kamoo wat bodoh kew wat pandai kew..selagi misi aku ta habis selagi 2 laa harus kamoo redha dgn apa yg dah jadi yek..
everything will be okey if u give me coorperation okeh..apa yg penting???KERJASAMA..lalala~wonderpets..wonderpets..
kamoo wat hal kamoo rasa lew apa2..lain kali harapan jgn tinggi menggunung okeh..sekarang sapa susah??both of us gakkan..pedulik apa aku if kamoo ada new ladybird..misi totap misi okeh..so tunggggggguuuuuu yg keseterusnya..

p/s : kipidap johny..teruskan usaha..

p/s : tiba2 plax teringat cartoon spongebob..bila da spongebob ada kamookan??
hulahu,hulahu,hulalalalahulahu..



MINHOMAYA


2 ulasan:

Unknown berkata...

la..napa msti jd cmtu yamin...luahan perasaan adlh 1 terapi?..erm..ada btul nye juga...
tp terapi pling mujarab, apa kata kita kuar rmai2 nti, nk x?..of course hilang sgla msalh tue..insyaAllah..jom kita..kita cari tman yng mngkin blh jd memory t'indah tuk kita sume.. ;-)

Puan Minmaya berkata...

mimie...jom3..sedey sgt nie..t citer pjg lebau yek..