Ahad, 18 April 2010

the and

lama sungguh hari berlalu
hening malam menyiksaku
bila bersendirian sepi jadi pilu

kau pergi aku yang hilang
sedikit pun hidup tak
senang
langit cerah ku renung mendung kelabu

kerana diriku bukan aku
tiap kali kau menjauh
fikiran tak ke
ruan
jiwa rasa kekosongan
diriku bukan aku
tiap kali kau menjauh
pulangkan dia ke pangkuanku

yang digemar menjadi bosan
sukarnya cari ketenteraman
bila hati bersedih semuanya tak betul

ku cuba setabah hati melupakan
dirimu dari ingatan
tapi semakin di cuba sema
kin rindu

terbeliak terbuntang biji mata aku yg sememangnya ta berapa nak besar tapi tiba2 jadi besar..huhuhuhu..payah rasanya aku nak teruskan ketukan jari2 somel aku nie nak luahkan apa yang aku rasakan..mmg susah..tersangat terlalu susah..terkejot aku dgn 1msg nie..terkejot gilah..ohh my..me again..why me???why he choose me if it meant to give me pain..im not superwoman..gilah..nie dah jadi kes wonderpets..ini siriyes rasa mcm kene sambar petir kilat..kusut jiwa aku sama dgn kusut otak aku..terkejot..sgt2 terkejot..

me again n again n again n again n again n again n again..mana janji2 dulu??mana kamoo campak??

jangan bagi harapan kalau ini yang aku dapat..jangan mudah keluarkan kata2 manis kalau ini juga akan terjadi..im really,really,really mish u..mish,mish,mish,mish n mish u damn much..sory sbb terpaksa wat mcmnie kat kamoo..kalau kamoo boley selam hati aku,pasti kamoo ta sanggup nak wat apa yg kamoo wat sekarang..


**


**


**


**


**


**


MR THOMAS........................ :(




u are meant to me..



MINHOMAYA

2 ulasan:

Nor arinzA berkata...

knaper ni..cam putus cinta jer...sabo2..tapi tulah..iera baru jer rasa apa yang min rasa sekarang..bila baca ayat kat atas tu cam review kisah hidup sendiri jer..sdih..sob sob..

ketukan jemari di keyboard berkata...

sedey iera..tak terkata2..mmg sedey..huhuhuhuhu..tak seme cinta tu bersatukan..tapi kenangan wat rasa sakit nie..klu tak maybe okey kot..hehehe