Khamis, 15 April 2010

bosan

assalamualaikum...

uhh sungguh susah aku nak update blog nie..almakluman jadi nanny terlampau nie..terlampau kew???kuang3..
mmg agak terlampau laa..almost 2weeks jadi nanny nie taw..suda tiada istilah lunch yea uols..
baru nak buka freezer nak tgk apa yg ado udah melalak aisy (my nephew)..mencik taw..so aku akn breakfast + lunch + dinner pukol 9 mlm mcm 2 okeh..
siriyes pukol 9 mlm..aku ta tipu pny laa..
tyme 2 pelbagai genre muzik udah keluar yea..tapi ta apa..terapi utk aku gak..DIET!!!!lalala~
nie bukan lago diet..boley pengsan aku..apa saja kerja aku akan terbantot..siriyes mmg hari2 aku akan mcm nak jadi harimau jadian..nak mengaom sana sini..
tyme mummy n daddy balik mmg baik..suara tiada kedengaran yea..macamne nak sabar..alahai..aisy..aisy..

should stop..aisy udah melalak n aku become harimau..daaa~



MINHOMAYA

2 ulasan:

Unknown berkata...

xpe min...nie la msa ye nk blajar tntng khidupan yng akan d guna pkai tuk satu hri nti..hehe..
skurng2 nye bila dh ada ank sndiri, dia nk melalak pn hng dh x heran..haha..

Puan Minmaya berkata...

hahahahaha..pandai laa kamoo mimie..terapi yea..