Selasa, 13 April 2010

ipoh im in love

just wait n see..baru kamoo tahu siapa aku!!!
BENCI kamoo!!!

abaikan yang diatas..meh2 nak cerita benda yang seronok sepanjang kebalikan aku ke ipoh..hehee..even 1 1/2 day tp mcm2 aku wat..hehee..sampai ta sempat lansong duduk kat umah..ada jew benda yg nak dibuatnya..dari sampai pagi sabtu sampai laa hari ahad petang nak balik tu..seme yang ada kat rumah 2 harus buat muka redho yea..lalala~mmg aku bahagia walau tanpa kamoo lagi..kuang3!!!motip??tersasool laa plak..hehehe~

SABTU..
sampai jew pegi tgk movie semerah cinta steletto..mmg best sgt laa..seriyes best..ta rugi laa bayar tiket mahal.abes tgk movie ta sah yea klu ta menghabiskan duit..dah nama pun aku shopaholic,harus2 laa rembat apa2 yg patot kat mall 2..ahakz~..wallet yg menggemok pun boleh kempis..now wallet aku kian mengempis..sob..sob..sob..T__T

da settle hal kat mall 2 aku pun blik then terus singgah umah bestie aku..dan2 plax die soh siap cpt2 klu nak ikot g kuar mlm 2..tanpa mandi n ta sempat nak menghela nafas aku pn bersiap mengganti baju (ta mandi ta pe janji baju berganti..) keluar lagi..bibik pun berkata "kemana lagi kamu min??ta penat kew??"..hehehe no tired2..lalala~
so makanya keluar laa aku mlm 2..bowling tyme wif tym n angah bersama kuncu2 faber..ta cukop ngn 2 bernyanyi2 laa plax..near 1.30am balik umah..makanya barulah aku tersadar yg aku ta makan lansong dr pagi..pny busy berjalan mkn pun lupa..dah nk balik umah perot pun bernyanyi gak laa..hehehe..ta pew janji berjalan..so abes kisah hari sabtu..

AHAD..
bangun pagi gosok gigi,cuci muka pergi mandi..lalala~
idea mengganas tym plax hari nie..tyme utk melepak di ipoh railway station..ntah mengapa sejak bermenjak nie 2 laa tmpt feveret aku n tym..kuang3..harap semenya memahami yek..gila lama ktorg duduk kat situ..bkn wat ap2pn just amek hangen jew..umm yea kew???ooopppssiiieee no,no,no, jgn fikir bukan2..die KL sentral..nie ipoh okeh..ahakz~
melepak sampai boring..baru balik umah n bersiap2 bagai utk bali KL..tyme sedey nie nanges2 n salam seme tanpa rela hati n kaki yg berat melangkah aku masok kekereta n sempurnalah suda kisah hari ahad aku.lalala~

so makanya sesampainya diKL harus la meneruskan perjuangan hidup..sob..sob..sob..rindu nak bali ipoh lagi..



MINHOMAYA

Tiada ulasan: