Selasa, 20 April 2010

for the rest of my life

assalamualaikum..

now my mood currently no so available..kejap okey kejap nan okey..ta penah2 aku day dreaming tiba2 jadi mcm 2..hahaha..jiwa kacau sungguh..klu ta mmg okey jew aku ta peduli apa2 aku totap ngn misi aku..searching n trus searching..tapi bila baca jew msg mango tango 2 huh amek kau jiwa kacau terus..benci aku ngn perasaan yg aku rasa sekarang..sakit weh..klu ikotkan kondisi aku dh ada kat icu tp bukan hospital tp icu hospital bahagia..sememangnya parah..ta terluah dgn kata2 apa yg aku rasa..putus cinta pun ta mcm nie kot..

wooooooooo bawalah aku pergi jauh dari seme nie..ta mampu aku nak tanggong sorg2..ta mampu aku nak lupakan seme nie..mmg manusia dtg dan pergi tp kenangan ttp menapak terus kat hati aku fikiran aku n yg paling parah dah sebati kenangan 2 dgn jiwa halus aku..aku boleh hidup tanpa manusia tapi aku ta boleh lupakan kenangan 2..
'alangkah indah klu kamoo baca seme nie..at least kamoo taw apa yg aku rasa..'



kembalikan rasa itu..

kembalikan diri itu..

kembalikan saat itu..

BIAR SAMPAI SYURGA..

I praise Allah for sending me you my love
you found your home and sail with me
and I’m here with you
now let me let you know
you’ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
but everything was changed when you came along
And there is a couple of words I wanna say

for the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you, loving you
for the rest of my life
thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
now and forever I… I`ll be there for you

I know it deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
and I ask Allah to bless all we do
you’re my love and my friend and my strength
and I pray we’re together in Jannah
all I know I found myself
I feel so strong
yes! every thing was changed when you came along
and there is a couple of words I wanna say

I know deep in my heart
and now that you’re here in front of me
I strongly feel love
I strongly feel love
and I have no doubt
and I sing it loud that I will love you eternally


p/s : thanx to all my friends..appriciate all the advices..


MINHOMAYA

Tiada ulasan: