Selasa, 6 April 2010

macam-macam ada

tet..tet..tet..tet

"ari ni sorang lg stuff visi cemerlang angkt kaki
kuwah..kuwah..kuwah.."

dalam otak aku (hahahaha dgn gelak setan nirojim padan muka..)

to nazir............b..i,sedar2 rr sket..makin hari makin ramai yg angkat kaki..masih kamoo ta sedar yea..penah ta kamoo dgr allah akan makbulkan doa2 hambanya yg teraniayai???

okey2 just forget bout that..kpd kawan2 jgn berperangai mcm bkn manusia yea..hehehehehe..
oh sungguh buang masa memikirkan hal2 yg sgt karot marot itu..

ohw yea suda lama aku ta berblog..nie seme gara aisy yg ta nak tido..bila dh tido agak2 aku bgun jew pg kat pc lansong die mencelikkan matanya terbuntang yea..so makanya bersawang la lman sesawang aku nie..hehehehehe..
bkn senang yea uols nak jaga baby nie..nk2 plax dari pkol 7.30am smpi 8.00pm blom tentu balik mummy n daddy beliau..sakit pinggang weh..nak mandi + mkn seme ta sempat..nasib baik itu anak saudara aku..klu ta,mmg aku ta da laa nak jd fully housewive nie..berbalik pada bukan senang 2,ekceli bukan senang 2 bermakna setiap masa phone aku akan berdering yea..pertama2nya semesti mummy beliau..kedua2nya granny beliau merangkap mummy aku..jenoh gak aku nak wat laporan all the time..2 yg susahnya 2..nak jaga no hal..cuma perlu lebey berhati2kan..alahai ko aisy..naib kau laa..eh silap..alahai ko min..nasib ko laa..ada kije g benti..ohh no,no,no..jgn diingat perkara yg suda berlalu..aha~

"boleh jadi mak dah ko.."

"boleh kawen dah km yamin.."

"chayok2 aunt min jga aisy..jgn dera t pemes ko tiba masok paper n tv sbb kes dera.."

huh 2 lew serba serbi feedback yg aku terima dr kawan2 mahupun saudara mara yea..ap2pun confirm aku nak kelik ipoh weekend nie..cuti pn aku dh apply so nk tungu approve kew x..hahahahaha..poyo jew..first tyme nie kije nk apply coti..slaloo aku kije xda cuti2 nie..pekerja terbaik,terbagus,terhandal n seme ter la..

tapi mcm ta nak bali pn ada..ada plax ntah sape2 org yg aku ta kenal nak jumpa..bkn dtg meminang yea uols..dtg sesaja mengisi masa lapang..klu ada sape2 nak dtg meminang,here the list okeh..

**

**

**

**

**

RM15000 (hantaran)

RM2000 (mas kawen)

BMW 525i warna putih

bunggalow sebijik

set pelansingan badan

h/p touch screen

honeymoon depan eiffle tower,paris..............
(seme mesti dr sumber yg halal)

p/s : maaf yea kwn2 umah aku kurang cermin so xdpt nk cermin muka aku nie..2 yg melampau permintaan 2..hahahahahahahahaha..janji aku bahagia cukop..2 salah 2 sbb ime lari..ooooppppsssiiieee..lalala~sungguh kurang sopan..

okey aisy suda melelapkan mata beliau..jadinya aku perlu ikot sama..perlu yea merehatkan diri..utk tmbh energy utk kames n jumaat nie..ow yeah!!HERE I COME......

**

**

**

**

**



p/s : ado kisahnya 2 disebalik baju itu..hahahaha..thanx angah even depan santek belakang terbukak..oooopppsssiiiieee!!!!suda bocor rahsia..



MINHOMAYA

2 ulasan:

Unknown berkata...

uuppss yamin..
nie bila knduri nie...
awat x ajak..hehe
ke ambik berkat nie..

Puan Minmaya berkata...

mimie : hehehe..keberkatan itu perlu yea..