Rabu, 28 April 2010

OMG

assalamualaikum..

wott..wott..bila dah mula hapdet sehari 4,5 n3 keluar..bila sunyi sepi sebulan satu n3 pn blom tentu ter'post even dlm draft pn..hahaha..biaq p rr..soka hati aku ..lalala~
bukan apa tadi dok kebek2 godek2 peti simpanan chicky pinky berazimat 2..dok kebek2 godek tiba2...

**

**

**

**

**

**


waa my guess,my necklace putus wat keduakian kalinya..benci!!benci!!benci!!necklace 2 baru jew dipateri sudah patah semula..ohh my..mano nak cari ganti itu..guess 2 LE utk aussie saja..kat mesia sah2 aku ta mampu nak beli..rugi AUD aku..

sudah jadi botol kosong..siapa makhluk yg harus bertanggungjawab dgn kehabisan benda nie..hari tu mcm byk jew..nie dah habis jadinya..

makanya aku akan menjadi bertambah tidak keruan..malang sungguh nasib..dah laa macam ada kat kepala hotak aku nie..kenangan lama2 menerjah semula otak aku nie..teringat time kat aussie dulu..g library laa..sopinx laa..sleepover umah kwn2 laa..ta cukop 2,tiba2 terkenang time kat mesia sweet mesia nie plax..tgh karok ngn tym n nomy laa..mkn kat kedai sela ngn cikgu cha,lawyer nomy n kerani tym laa..gosiping hot the hotz vavaboom stowi mowwi laa..mcm2 yek merepek meraban ado..ohh my..stop thingking stupid things minmin..holllaaaa..



owh i wish i was there..nak sopinx..nak sopinx mcm 2 lagi..best3..happy moment..


rindu kat seme2 nie..cepat laa weekend..nak balik ipoh..huhuhu..


rindu nak dengar sore budak nie nangis n batok2..dah sampai ipoh kamoo yea..boley saya bermanja2 dgn mummy kamoo..hehehe..waa rehat saya 3hari..best..ZZZzzzsss...




p/s : kan best klu opah ada kat sini lagi..tapi sang pencipta lebih menyayangi diri opah..
T__T





MINHOMAYA

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dey..yingaporinge??

Puan Minmaya berkata...

who are u??