Isnin, 26 April 2010

weekend

assalamulalaikum..


wee lama ta hapdet..berukband yg sgt beruk..mango tango laa..terbantot seme2 kisah..hehehe

weekend??
yepp!!mmg aku suka weekend..aku suka sgt klu namanya weekend sbb nie tyme aku spend all my tyme wif my lovey dovey femly..yyihhhaa..
bila tiba weekend aku akan rasa excited ta hengat pny laa..best3..
hari sabtu aku habiskan masa kat bangi jew..tempat wajib bila weekend menjelang..tapi bila tiba sunday,yiiihhhaaa g jalan2 kat bukit tinggi..best3..seronok sgt..lupa segala stupid things..

**

**

**


**


**


**





wee pic yg ta ada motip..hahaha..kelantan??mango suda~
2 jew yg bley share len p & c..kihkihkih..


lepas dah fenat2 terus balik home sweet home..ohh tidakkkkkkkkk..makanya bila suda pulang aku akan jadi separuh gila..waaaa..nak balik ipoh..nak balik ipoh..ta nak dok sini..
makin hari makin terkenang lagi mengenangkan..ohh tidakk!!cukup lah derita..hadirlah bahagia..cehh mcm mango ayat..ta bley bla betol..

dearie puppy love please come n............


**

**

**

**

**

**



MAKE ME HAPPY..

last but not least..ahaaa~

**

**

**

**

**

**


dunia belum berakhir bila kau tinggalkan aku..hehehe..wait 4 the mission..




MINHOMAYA

Tiada ulasan: