Khamis, 29 April 2010

many stories in 1

assalamualaikum..

wink*wink..n3 kedua kalinya..semangat..lalala~

walaupun hujan kuat2 n kilat berdentum2 tapi aku still wat badak slumber jew on9..hehehe..aku bukan apa dah laa kilat kuat2 pastu tinggal sorang2 aku jadi takot..bukan takot tinggal sorang tapi takot bunyi kuat2 tu..serius aku mmg takot benda yg meletup nie..dari kilat sampai laa ke mercun mmg aku takot..dengan period pain dtg menyerang..dah lama pewot aku nie ta buat hal tiba2 hari nie dtg semula sakit 2..aku sekali kena mmg dasat laa..samapi menangis2 sakit ta tahan dugaan nie..ingat lagi tyme 2 raya aku kononnya nak ikot laa kakak aku rya umah kawan die dah siap2 nie makeup bagai tiba2 dtg menyerang aku bukak baju seme tinggal towel(oppssiiee senset lew plax) jew terus meliuk lengkok atas katil sampai kene g klinik laa..dgr plak klinik lagi bertambah2 aku sakit..hahaha iklan..sambung balik,tv sah2 laa aku tutop dah 2 sunyi bila sunyi lagi bertambah2 aku takot so aku take risk dgn biar terus on9..hehehe ceh ayat ta bley bla..

cakap pasal bunyi kuat nie plax,klu bulan2 puasa 2 kan org main mercun pasti aku lari..mmg aku ta keluar rumah lansong..klu aku g semayang terawih,pasti kene naik kereta sbb kurang sikit bunyi 2..n aku paling akan mengaom mcm harimau bila org taw aku takot mercun then baling kat aku..baling kat aku ta apa gak aku taw yg men serang dekat tingkap bilik aku..aku benci..dah rasa mcm duduk kat palestin pom sana pom sini..teringat plak pakcik aku nie suka berburu so kat umah atok aku tempat die simpan senanpang so bila we all jalan jauh2 yg ta balik2 umah kena laa bawak sbb bila hilang o org curi t tuan penama yg kena so pasti atok aku o pakcik aku soh aku amek senapang 2 masok dlm kereta atau hantar kat umah die..owh tyme 2 mcm2 hati aku maki sbb aku takot..nak pegang pun aku takot..dlm paksarela aku pegang gak tapi dlm hati tuhan jew yg tahu..klu aku tgk pakcik aku pegang senapang jew aku dah bla dulu..padahal kadang2 just nak cuci jew..betol menonong aku lari..bila aku tgk pakcik2 rela sebelah rumah aku(adabilim operasi rela) pegang senapang nak g berburu pun aku dah lari dulu..sampai kadang2 mana yg tahu aku takot saja2 tunjuk mcm nak menembak n sekali lagi hati aku akan berkata2..hehehe..itulah aku 2 sbb ta layak jadi polis..wakaka konon dah sah2 mmg ta layak..

so makanya bila dah sunyi tiba aku teringat iklan maggi..tiba2 aku lapar maggi..aku g dapur aku masak laa maggi..bagi kakak + adik + aunt + cuzin mmg dpt mkn maggi mcm dorg seme dpt mkn steak..heaven katanya..mmg aku ta suka maggi nie tapi bila dah teringin aku wat gak dah laa ta taw nak wat mcmne maggi goreng 2..klu maggi rebus 2 aku proaktif..iklan..aku igt kene goreng rupanya gaul2 sja okeh..baik ta payah panggil maggi goreng panggil jew maggi gaul2kan senang aku pun ta tertipu..*sigh*..thanx yumiyumi 4 ur information..so anybody yg nak belajar masak maggi gaul2 2 meh aku ajar aku dah pandai..klu ada rq aku akan post kat blog nie cara2nya..boley??hahaha..tyme dok kat hostel dulu mmg aku byk stock maggi tapi bkn utk aku tapi utk dimasak oleh kwn2 aku n aku cuma akan makan kuahnya sahaja..amalan nie dingatkan mmg ta elok yea..kauh maggi lagi dasat side efect die..ceh ta mkn maggi tapi tang kuah habis..okeh2 iklan lagi..aku pun wat laa maggi gaul2 2 so setelah siap aku pun mkn mmg aku nak wek,wek..mmg buang laa..sikit jew aku mkn..ta kew rogi dah..betol2 lapar mata n lapar kat otak nie..ekceli lebeynya nak mkn guna chopstick..tapi da buang..sampai sekarang bila igt dah aku nak wek,wek..macam2..



tara..nie laa hasil maggi gaul2 okeh..suku dari tu pun ta luak aku makan..so kepada penggemar2 maggi tolong jgn marah sbb membuangnya..hehehe..

tapi aku still lapar dari pagi aku hanya makan muffin kenny rodgers n roti 4keping n air masak..2 sahaja..freezer dah empty dempty ekoran esok kami akan pulang IPOH SWEET IPOH..lalala~

kakak aku still ta pulang2 lagi..lupa map balik uma kew??hmm jalan laa 2 mentang2 aisy ta ada..
aku ketinggalan n kelaparan..dah laa period pain..dah pakai kain batik jew nie ngan bau minyak panasnya..klu kat umah pasti aku akan suruh mummy yg sapukan tapi nie terpaksa tanggong sorang2..wahhh luahan hati..ta pe2 esok dah nak pulang..

gtg adammaya perlu fokus yea..mula berminat movie nie..best plak..sweet jew..


MINHOMAYA


Tiada ulasan: