Rabu, 28 Julai 2010

what happened??

assalamualaikum...


disebabkan dah ta ada kerja lagi yang nak buat,dengan berbesar hati untuk menghilang kebosanan diminda dengan pantas aku masuk bilik then kemas-kemas semua handbag yang aku ada..membuang segala isi benda yang rasa ta diperlukan..
okey selesai..
.


masih lagi terasa bosan diminda..
aku pun ambil penyapu lalu menyapu sekitar kawasan bilik sampai nampak bersih berseri macam aku..
okey selesai jugak..
.


masih lagi dalam keadaan bosan diminda..
aku pun pergi cuba try test baju aku yang memang aku pakai selalu..
motif aku pun ta tahu..nak cuba muat kew ta sah-sah laa muat sebab 2 yang memang aku pakai..
okey sudah puas buat selerak baju-baju 2 semua aku kemas..
aisy jadi pemerhati setia aku..
okey selesai jugak..
.


aisy pun dah tidur aku lagi bertambah-tambah bosan diminda..
aku pun pergi capai wallet aku semata-mata nak kemas-kemas cuci-cuci habuk celah-celah perkataan besi yang ada dekat wallet aku..
tiba-tiba...............

**

**

**

**

**

**

wallet 2 semakin mengempis makanya duit semakin berkurangan..
macam mana nak pulang kew ipoh..
bajet lari 1500m pecut tanpa henti..
mahu pulang..mahu pulang..
.


okey 2 jew yang nak bagitahu wallet saya makin mengempis dari hari ke hari..
ada sesiapa yang baik hati??
.
p/s : dalam otak dah mula list macam-macam benda wajib dibuat bila sampai ipoh nanti..
tapi..........uuuwwwaaaaaaaaaa..



Tiada ulasan: