Khamis, 22 Julai 2010

today

assalamualaikum...


hari khamis dengan senyuman bila tahu esok adalah hari jumaat..penghulu segala hari..
sementara tunggu ulangan benci bilang cinta semangat nak ber-blog dan blog walking sedang membara..
sambil makan chocolate cake yang topping-nya melimpah ruah yang dibuat semalam oleh aku dan kakak aku with strawberry tea yang aku buat baru sekejap nie..
since be fully housewife a.k.a PR nie ( ta boley bla pekerjaan) aku dah sangat addict dengan programme kat tv 2..tanya jew cerita apa,mesti aku tahu..
dulu memang aku ta kisah nak tengok tv kew ta kew..tapi sekarang nie,pantang terlepas cerita yang episod-episod pasti rasa geram jew..hehehe
.


okey ta tahu dah nak updated apa..
waktu mandi tadi,waktu sidai baju-bajuan tadi kau rasa ada jew benda yang aku nak repekkan di sini tapi bila jari-jari comel dah bersedia nak mengetuk keyboard,semuanya dah berterbangan pergi..
nak-nak pulak bila mata aku dah betul-betul nak terpejam ada jew idea yang mengganggu aku sampai kadang-kadang ta sabar pulak aku nak on lappy then mengarang barang sepatah dua kata..
tapi 2 laa bak kata tadi bila dah bersiap sedia nak type dah ta jadi nak type..
sebabnya bukan apa bila nak mula mengetukkan jari-jari nie,aku rasa ta patut pulak aku cerita di sini..
sometimes ada benda aku rasa boleh share kat sini atau semadikan dekat sini sebab itu akan jadi kenangan..
tapi bila part yang sangat prebet dan konpidensel ta boley laa aku nak semadikan dekat sini..
aku masih jaga hati semua makhluk-makhluk ALLAH yang ada dimuka bumi sama ada yang hidup atau yang ta hidup..
yang menjadi masalahnya,cerita-cerita yang prebet dan konpidensel laa banyak dalam otak aku nie..adakah otak aku nie sentiasa ke arah yang hitam saja sampai ada jew benda yang aku ta puas hati??hahaha musykil aku di sini..
ta pew,yang elok kita jadikan kenangan,yang buruk kita buang jauh-jauh jangan dikenang-kenang lagi..buat semak otak jew semua benda-benda buruk nie..
be possitive maiyamin.. :)
.



p/s : benci bilang cinta..sangat syiokkkk..marshanda exactly like my ex-teacher at semaian..
rindu pada beliau..

p/s : main masak-masak mampu menenangkan jiwa yang lara..ahakz terlebey sudaaa!!




 

1 ulasan:

siti cantik'sabah berkata...

masak apa perempuan cantik?
pandai ke masak 2?
how nak follow ur blog?
i dont have any account..
what account i should have dear??
-siti-