Rabu, 7 Julai 2010

mood birthday lagi

assalamualaikum...


mulakan hari2 dengan senyuman..
:)


jutaan terima kasih kepada keluarga2,kawan2 kerana masih mengingati tarikh yang penuh bermakna dalam hidup saya..terima kasih tidak terhingga yang mana memberi ucapan di muka buku,blog,telifon,mesej,email dan ta lupa juga yang telah memberi saya hadiah..ucapan2 anda sangat bermakna buat diri ini sebab ianya merupakan satu doa buat kesejahteraan hidup saya di dunia ini mahupun di akhirat kelak..AMIN
alhamdulillah kerana masih bernafas untuk kali ini..
**ucapan ayat harus skema..wakakaka
.


even ada yang spoil-kan hari gembira aku,tapi aku tetap ta kisah pun..
who's me untuk semua2 ini..
maiyamin orang yang kuat gagh lagi berhati waja..
hehehehehe
.


12 days to go..
ada ubi ada batas,sampai hari memang aku balas..
waka-waka ea-ea
.


buat semua yang hari lahirnya di bulan julai,aku ucapakan selamat hari lahir..
memang tidak dinafikan mereka yang lahir pada bulan julai baik2 belaka..
dan yang penting sangat2 cantik,bijak..
so cool!!!
.




p/s : special entry buat beliau..




 

Tiada ulasan: