Isnin, 26 Julai 2010

chill's weekend

assalamualaikum...


harinie hari isnin dan minggu terakhir untuk bulan nie..
cepat masa berlalu ta lama lagi dah nak puasa..
apa-apa pun syukur alhamdulillah sebab aku masih lagi bernafas untuk meneruskan hidup yang kadang-kadangnya sangat indah dan kadang-kadang sukar untuk ditafsirkan..
ayat ta menahan..
:)


apa-apa pun jugak weekend aku kali nie sangat best..
sabtu ahad ta lekat dekat rumah..
sabtu pergi bangi dengan my sis n aisy..
dari tengah hari sampai malam..
apa lagi kalau dah bertemu semuanya kerja kami makan jew laa..
nasi for lunch,mee goreng for tea time,satay + roti for dinner..
alhamdulillah dengan semuanya..
sangat seronok melayan kaletah budak-budak 2 semua..
macam-macam hal dorang semua..semuanya bikin kami tersenyum dan tergelak ta habis-habis sampai dalam kereta nak balik dan sampai dekat rumah ta habis nak tergelak bila terkenang-kenag semula..
rindu sangat-sangat kat dorang semua..
chill laa..
.


ahad pulak pagi-pagi lagi dah mengukur the curve,ikano,ikea,tesco..
gila sakit mata + sakit hati tengok sales sana sini..
memang harus kuatkan iman..
kalau ta,kalau aku ada 10K harus habis gamaknya..
pfft..memang hebat + hati iblis sampai tergamak nak habiskan 10K..
apa-apa pun enjoy the day laa..
.


malam pulak main masak-masak lagi dengan my sis..
tomyam kung,ikan bakaran n air asam..
layanzzzzzzzzzzz..
mood bermasak-masakan makin menjadi-jadi..
mengapakah??kenapakah??
.
itulah weekend aku untuk minggu lepas..
walaupun ta sehebat kalau aku balik ipoh tapi aku tetap bersyukur..
semalam tengok jangan lupa lirik dah ta sabar-sabar nak pergi menyumbangkan suara bersama jemaah yang lain..tapi keadaan dan jarak telah memisahkan kami..
aku akur dengan segalanya..heeeeeee..
.






Tiada ulasan: