Jumaat, 2 Julai 2010

three in one

assalamualaikum...


setelah menghitung hari,detik demi detik,finally tibalah masa yang sangat2 aku tunggu..

**
**

**

**

**

**


W.E.E.K.E.N.D
so aku bolehlah kemas2 barang untuk pulang..
hehehe macam dah setahun ta balik ipoh tapi kita harus yea menghargai setiap peluang yang ada nie..tapi tiket still ta beli lagi..
main belasah jew nanti..kalau tiket ta ada memang menangis + meraung laa aku kat situ..
tapi pasti ada 2..insyaallah cuma masa jew ta tentukan..ta apa janji aku sampai ipoh gak ta kira tiket pukol berapa pun..ta ada hari nie esok ada..sanggup aku betapa kat situ sampai aku dapat tiket.. :)
.


bila datang jew hari jumaatkan pasti damai jew rasa..
aku suka hari jumaat..
dengan angin yang kuat bukan lagi sepoi2 bahasa..
rasa macam duduk dekat tepi pantai yang angin dia kuat..
maybe rumah nie atas bukit dan tingkat tinngi pulakkan..
sampai terkejar2 aku dengan baju2 dan hanger semua..
semalam selamat jejari ketam yang nak hang sock terbang di bawa angin yea..
ta sempat aku nak kejar kang ta pasal2 sebab jejari 2 rm2 melayang nyawa aku semata2 nak selamatkan benda yang sah2nya ada jual kat merata tempat..
harinie baju pula nak terbang..bekejar lagi aku..
tutup pintu,tingkap kat semua2 penjuru bekejar lagi..
kalau tak dong dang dong dang laa bunyinya..
betolkan langsir yang dah nak tercabot sebab angin 2..
kejarkan lagi aisy yang tilam die terlipat dua betol2 nampak muka jew..tercengang2 dia..kenapa tilam 2 dah ada atas badan die..just imagine macamne kelajuan angin 2..
itulah hakikat pembantu rumah..
terkejar sana sini..wakakakakaka..
solute kat mommy aku dan mommy di luar sana yang terkejar buat itu buat ini dalam 1 masa yang sama..semput laa jugak..
dah rasanya macam dah jadi mak2 pulak bila dah jadi benda nie..gelak sorang2 yea..
bila angin kuat nie sekali aku nak terbang rasanya..kalau orang berat 20kg mahu terbalik dah..
bersyukur dengan berat yang anda2 semua ada sekarang nie yea..hehehe..
.


2 days to go..
umur baru..azam baru..semangat baru dan perangai baru..hoho :)
.


p/s : 3in1 story telling..






Tiada ulasan: