Khamis, 8 Julai 2010

7 months already

assalamualaikum...


hari nie genap 7 bulan opah pergi tinggalkan kami semua..
pergi menemui pencipta-NYA..
tahun nie ta ada opah nak bagi aku duit sempena hari lahir aku..selalu bila tiba hari lahir aku pasti opah akan bagi aku duit dan opah pasti akan masak apa saja makanan yang aku nak..
tapi sekarang semua dah berubah..
hanya tinggal kami jew..
ta dapat bayangkan ramadhan kali nie tanpa opah lagi..
atok lagi terasa-rasa..
at least kami still ada orang2 tempat untuk mengadu bagai..
tapi atok??tuhan saja yang tahu isi hati atok..
harap kami2 semua boleh jadi pengganti opah buat atok di masa akan datang..
"YA ALLAH BANTULAH HAMBAMU DI MUKA BUMI INI UNTUK MENERUSKAN HIDUP AMIN"
.


semoga opah terus tenang berada di sana..
di tempatkan di sisi orang2 yang beriman lagi beramal soleh..
dipermudahkan segala urusan di alam sana..
~AL-FATIHAH~
.






2 ulasan:

fara_kemeqa berkata...

ssseeedddiiiihhhh...
xdpt bygkn bgaimanakh daku tnp oph ku kelak...
isk2 =(

Puan Minmaya berkata...

mmm memang sedey eqa..ta dapat nak luah dgn kata2 nak2 bila die pergi ta sempat tunggu kita..
tapi apa2pun kene kuat semangat n redah apa jua yang jadi..sakit mmg sakit tapi 2 laa hakikat yg kita kene terima.. :(