Isnin, 26 Julai 2010

hapuskan air mata itu

assalamualaikum...


...namun ku terlanjur mencintai dirimu
terlambat bagiku pergi darimu
begitu terlalu indah perasaan itu
tak mudah untukku jauh darimu...



berjiwang-jiwangan di tengah hari yang indah nie..hahaha..
sebelum mengakhirkan segalanya kita harus laa mengabadikan serba-serbi apa-apa yang patut dalam diari digital nie buat jadikan kenangan untuk anak cucu cicit kelak..
so nanti ada jugak bahan untuk digelak-gelakkan atau dinangis-nangiskan..
ayat sangat ta boley bla..tapi itu harus yea untuk menyedapkan lagi ketukan-ketukan jari jemari comel ini..
.

rasa macam nak nanges jew pastu nak gelak pastu nak nanges semula pastu nak gelak lagi pastu dan terus pastu dan meneruskan selepas itu..
tapi sudah di bilang berkali-kali hapuskan air mataku itu..
terbitkan senyuman yang indah..
tapi siapalah aku untuk menolak takdir dari-NYA..
tipulah kalau aku kata aku ta rindu aku ta sayang aku ta menyesal..
memang tipu at least ada laa satu dua rasa 2 dalam jiwa aku..
aku tahan jew jari-jari aku nie untuk ta mesej die or call..sometimes gedik jugak 2 nak miss called bagai tapi bila ta ada respond udah nak marah padahal sendiri cari masalah udah tahu apa yang akan dapat bila buat benda yang dibuat..
tapi kadang-kadang die datang cari aku..2 paling aku ta tahan 2..
nak balas kew ta kew balas kew..
kadang-kadang tewas jugak kadang-kadang ta..
pelik lansung ta ada perasaan bila nak datang cari bila ta nak ignored dan mungkin jugak pergi berhua-hua..aku??sedangkan aku fikir dan terus berfikir..
tapi 2 laa hati nie ta pernah rasa hilang nak wat benda-benda 2 seme..
kadang-kadang saja biarkan phone ta ada kredit..padahal hati meronta-ronta nak mesej orang lain and what so ever..
tapi nak terapi diri sendiri harus lakukan jugak..
minta maap beribu lemon to all caller and messenger because unpicked up all the call and unreplied all the text..ewahhhhh..hahaha..
.


okey tidak mahu meneruskan segala kekarutan bimbang jika membanjir lagi and basah segala apa yang ada dekat sini..
oppsss before that,aku beberapa harinie asyik lew berjiwaan kacauan dimalam harian..
asal aku nak pejam mata jew mula ingat semua yang dah jauh lepas 2 sedar-sedar pipi aku dah basah jew (eh kew buat-buat ta sedar)..
macam-macam benda diingat pasal zaman sekolah laa zaman bernakal-nakal laa..macam-macam laa pastu mesti meleleh laa..
nie gara-gara dengar radio suria cinta laa nie..dah aku ikot berjiwang-jiwang..
aduhai hati kuatlah kamoo..
.


dulu ta pandai macam nie sekarang dah pandai..
anjakan paradigma sungguh aku nie..
tapi best jugak layan perasaan macamnie jimat dalam segala hal..
tapi apa-apa pun benda 2 banyak beri aku pengajaran yang sangat-sangat berharga dalam hidup nie..
semoga benda nie semua dapat jadi pengajaran untuk aku kelak..
.


its time to forget all the past life..
new chapter,new episode,new min-min..
that call "warnawarnidiarikehidupan"
ta semua yang kita impikan jadi kenyataan..
ALLAH bagi semua dugaan nie untuk aku cari sendiri hikmahnya dan sekarang aku dah jumpa sikit-sikit hikmah 2..
now masa untuk belajar dan praktikkan hikmah 2 dan betulkan segala kesilapan..
.



p/s : rindu yang mencengkam..

p/s : pandai sudah membuka pekong di dada..hahaha..gasakkan..
 


Tiada ulasan: