Jumaat, 16 Julai 2010

june 2010

assalamualaikum...


selamat pagi buta buat readers semua..
holla seronok berblog di tengah pagi yang semakin buta..kenapa buta aku pun ta berapa nak pasti sangat..
line pun laju tahap kancil yang sedang berlari..
suka-suka..
biarpun cerita dah semakin basi tapi tetap jugak aku nak semadikan ianya di sini supaya menjadi kenangan buat aku dan sesiapa yang ada kaitan dengan aku di masa akan datang..
save dalam blog nie lebih panjang hayat selagi aku ta deactive account or lupa password..
dalam lappy bila tiba saat kene virus hilang semuanya dah meroyan tahap gaban punya..
.




1) sekitar majlis aqiqah aisy and noah
2) birthday of the month 
3) splashing time
venue : rumah atok opah kampung chepor dalam,
air terjun ulu chepor
date : 6 june 2010










sekitar majlis perkahwinan epy & niera
vanue : kampung batu berangkai,
kampung chepor dalam
date : 3,5,12 june 2010












supper for the family
vanue : rumah atok opah kampung chepor dalam
date : 13 june 2010









last gathering all of us
vanue : rumah atok opah kampung chepor dalam
date : 18 june 2010








miss all the moment..
till we meet again..








1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

marveles moment..
happy family..