Khamis, 15 Julai 2010

hari khamis

assalamualaikum...


mood bermalas-malasan datang melanda-landa bersama-sama angin-angin yang sepoi-sepoi bahasa disulami hujan-hujan yang menitis dengan manja sekali..terasa sedang menghayati winter time sambil minum hot chocolate..sungguh nyaman kurniaan-NYA..
.


menanti kedatangan my mummy..
agak risau di situ kerana first time die nak datang rumah nie by bus from train station..seorang diri pulak 2..
belasah laa mak janji mak selamat sampai sudaaaa..
.


as ussual if ada my mummy,aku ta perlu bersusah-payah jaga aisy..
erk jew sikit aisy 2,sepantas elektrik my mum akan sampai untuk dokong die..
so makanya ada sedikit kegedikan pada budak tecik 2 bila tahu granny die ada..
kalau dengan aku usah harap laa aku nak dokong-dokong bagai nie..
tapi budak tecik 2 sangat bijak..
pagi semalam after mummy and daddy die give say burbye before nak pergi keje automatic die terus jebek dan menangis tengok muka aku..
macam sedey noo nak kene tinggal dengan aku..
kew takot or bosan nak kene tinggal dengan aku??
sungguh comel kamoo aisy bila buat macam 2..
.


esok insyaallah aku mahu pulang..
sekali aisy aku kene hangkot..
tinggallah mummy and daddy die..
dah kene jadi mak-mak pulak aku..
tapi nak buat macam mana dah aisy 2 nak ikot..
so redha jew laa ye a kakyong..
dont worry ramai dayang-dayang a.k.a aunt aisy tengah tunggu dekat sana..
almakluman die seorang jew budak tecik dalam syorga haji baharom's family..
lepas satu tangan kew satu tangan yang lain..
excited semuanya sebab dalam usia muda ada yang dah jadi makcikS,pakcikS,opahS,atokS..
lama dah aku ta balik so seharusnya aku nak hirup udara ipoh 2 sepuas-puasnya..
hehehehe..
teringat masa mula-mula baru sampai dari aussie,ta sempat kemas-kemas barang semua aku dah hilang bayangkanlah 3 bulan ta balik..so excited terlebey tambah 3 bulan aku ta dapat nak makan kfc,mekdi apatah lagi makanan melayu..dekat sana semua non halal kfc,mekdi,subway..terliur okeh..
so makanya sampai-sampai jew aku hilang terus..
tambah pulak australian dollar banyak waktu 2..mana ta hilangnya..
tapi cuba tanya sekarang ada kew saki baki AUD 2 tinggal??
jawapannya ngak ada lagi..
usah kata duit kertas,duit syiling pun haram ta ada..
yang ada hanya resit pembelian apa-apa barang..
hahaha 2 jew yang ada yea..hikssss..
.


stop here..
mahu makan,mahu titooonnn...yiiihhhhaaaa..
hati senang lagi bergembira..
ipoh.........here i come..
ipoh.........i'm in love..
.




p/s : lagi senang begini..suka hati aku nak buat apa..keluar dengan siapa..
lepas ke sana-sini jugak aku..

p/s : bukan riak tapi ini adalah hakikat..bak kata cek daa mommy hanna-hanna & izzah,
sometimes we need to be sellfish to people arround..
kebaikan diri sendiri ta ada salahkan???????





Tiada ulasan: